Projekcja przyszłości, w której ryzyko to nagroda. Błoto wyschło i choć szedł po gnoju to smród już się go nie imał.
W Bunkrze też był luksus oraz karta antywłamaniowa. Trzeba chronić swój dobytek, teraz jesteśmy równi z Art. Możemy wyjść z szopy w ciżemach, razem z sianem w butach.
widok wystawy „Wilhelm Sasnal uścisnął mi dłoń” w Galerii Szaber, fot. Michał Maliński, dzięki uprzejmości Galerii Szaber
widok wystawy „Wilhelm Sasnal uścisnął mi dłoń” w Galerii Szaber, fot. Michał Maliński, dzięki uprzejmości Galerii Szaber
Paweł Zięba , „Towar”, 2024, fot. Michał Maliński, dzięki uprzejmości Galerii Szaber
Mikołaj Sobotka, „nightvision” 2024, fot. Michał Maliński, dzięki uprzejmości Galerii Szaber
Paweł Marcinek, „W pyle gwiezdnym mnie znajdziecie”, 2024, fot. Michał Maliński, dzięki uprzejmości Galerii Szaber
Sebastian Mikoś „Bagniaki”, 2024, fot. Michał Maliński, dzięki uprzejmości Galerii Szaber
Olivia Rosa, „Drogi alkohol” 2024, mozaika z cekinów, fot. Michał Maliński, dzięki uprzejmości Galerii Szaber
Olivia Rosa, „Sen” 2024, filcowanie na sucho, fot. Michał Maliński, dzięki uprzejmości Galerii Szaber
Ola Nenko „Wampir energetyczny” 2024, fot. Michał Maliński, dzięki uprzejmości Galerii Szaber
Bartek Buczek „Paleta plastikowa, z cyklu Tom Sachs zrobiłby to lepiej”, 2024, fot. Michał Maliński, dzięki uprzejmości Galerii Szaber
Odpoczynek po robocie, leżakowanie jak w przedszkolu, relax, obiad i pokemony. Roztapianie się od ciepła i przyjemności pracującego elektrycznego piecyka. Dzieci w Norwegii śpią na zewnątrz, żeby się hartować. Kolonia umiera, a my możemy ewentualnie upaść w majnkrafcie. Pleasure is your leasure, a uciekanie się w atrakcje jest odejściem od prawdy.