Wręczono nagrody w 23. edycji Effie Awards Poland

nowymarketing.pl 1 rok temu
37 brązowych, 19 srebrnych, 10 złotych statuetek oraz Grand Prix – nagrody za najbardziej efektywne kampanie i rozwiązania biznesowe zostały przyznane przez Jury Effie Poland 2022. W ostatnich latach w zgłoszeniach Effie widać, iż komunikacja marek wychodzi poza obszar informowania tylko o cechach produktów czy usług. Coraz częściej rola marketingu i reklamy obejmuje także edukację i odpowiadanie na aktualne fundamentalne problemy i wyzwania społeczne czy ekologiczne.
Nagrody Effie Awards 2022 zostały przyznane 8 listopada w Teatrze Wielkim-Operze Narodowej w Warszawie przez Jury Effie Poland 2022 pod przewodnictwem Cezarego Stypułkowskiego, prezesa mBanku.
Tegoroczną nagrodę Grand Prix Effie 2022 otrzymali:
YES Biżuteria, 180heartbeats + JUNG v. MATT, Stratosfera, Massive Music, Mediahub za kampanię „Jestem kobietą”, której autentyczność i inkluzywność...
Idź do oryginalnego materiału