Zamość: Szczęśliwa „siódemka”. Szkoła ma zieloną klasę i siłownię z Budżetu Obywatelskiego

kronikatygodnia.pl 2 godzin temu
W zorganizowanym 12 września wydarzeniu wzięło udział wielu gości. – Budżet Obywatelski to narzędzie, za pomocą którego sami mieszkańcy decydują, jakie projekty powinny zostać zrealizowane – powiedział prezydent Zamościa Rafał Zwolak. – Zielona Klasa w Szkole Podstawowej nr 7 to doskonały przykład przedsięwzięcia, które łączy edukację, ekologię i integrację społeczności.Alicja Dubel, dyrektor SP nr 7, podkreśliła, iż Zielona Klasa otwiera przed uczniami zupełnie nowe możliwości. – Nasi uczniowie będą mogli uczyć się w warunkach bliskich naturze, co ogromnie wzbogaci proces dydaktyczny – powiedziała pani dyrektor. – Cieszymy się, iż udało się stworzyć przestrzeń, która będzie służyć nie tylko uczniom, ale i całej społeczności osiedla.PRZECZYTAJ TEŻ: Zamość: Marsz dla Życia i Rodziny przeszedł ulicami miasta [ZDJĘCIA]Przewodnicząca Zarządu Osiedla Promyk, Teresa Sołowiej, przypomniała, iż Zielona Klasa to już trzeci projekt zrealizowany dzięki współpracy szkoły i mieszkańców. – Wcześniej powstało mini rondo oraz zatoczka „Pocałuj i jedź” – mówiła Teresa Sołowiej. – Pomysłodawczynią wszystkich tych inicjatyw była pani dyrektor Alicja Dubel. Dzięki jej wizji i zaangażowaniu, przy wsparciu Zarządu Osiedla Promyk, udało się wprowadzić w życie rozwiązania, które zmieniają nasze otoczenie na lepsze.PRZECZYTAJ: Zamość: Od 15 lat pracuje w kinie Stylowy. Teraz został jego dyrektoremSzczególnym momentem wydarzenia było poświęcenie Zielonej Klasy przez o. Mariusza Książka, proboszcza parafii Zwiastowania Najświętszej Maryi Panny w Zamościu.Uczniowie przygotowali krótki program artystyczny, który nadał uroczystości wyjątkowy charakter. Goście mieli okazję zwiedzić nową przestrzeń i przekonać się, jak Zielona Klasa oraz siłownia plenerowa wpisują się w ideę nowoczesnej, otwartej i przyjaznej szkoły, stawiającej na rozwój, zdrowie i integrację. Uroczystość przebiegała w atmosferze radości, dumy i poczucia wspólnego osiągnięcia.
Idź do oryginalnego materiału