W ramach 3. edycji naszego edukacyjnego projektu ProLog, który wprowadza innowacyjne metody dydaktyczne do nauczania przedmiotów ścisłych, wystartowaliśmy z ekscytującą grywalizacją dla szkół. To wyjątkowa okazja dla uczniów i nauczycieli, by rozwijać umiejętności programowania i robotyki w duchu zdrowej rywalizacji.
Sześć wyzwań, jedna nagroda
Program składa się z sześciu wyzwań, ogłaszanych co miesiąc podczas specjalnych webinariów. Uczestnicy mierzą się z różnorodnymi zadaniami, które wymagają kreatywności, wiedzy technicznej i umiejętności pracy zespołowej. Szkoła, która zdobędzie najwięcej punktów w klasyfikacji generalnej, otrzyma dodatkowe warsztaty z programowania – to cenny bonus, który jeszcze bardziej wzmocni kompetencje młodych adeptów robotyki!
Kto prowadzi po trzech wyzwaniach?
Rywalizacja trwa w najlepsze, a po trzech pierwszych wyzwaniach na czoło tabeli wysunęła się Szkoła Podstawowa w Łące. Nauczyciele tej placówki wykazali się wyjątkową pomysłowością i zaangażowaniem, zdobywając najwięcej punktów zarówno za opracowanie konspektu lekcji w drugim wyzwaniu, jak i za zbudowanie nowego robota oraz przygotowanie instrukcji jego budowy w trzecim zadaniu.
WYZWANIE 1 | WYZWANIE 2 | WYZWANIE 3 | SUMA | |
SP ŁĄKA | 95 | 75 | 95 | 265 |
SP JASIONKA | 99 | 65 | 71 | 235 |
SP HUCISKO | 77 | 65 | 81 | 223 |
SP DĄBROWICA | 90 | 55 | 75 | 220 |
SP HERMANOWA | 73 | 55 | 82 | 210 |
SP KASZYCE | 87 | 60 | 61 | 208 |
SP RAKSZAWA | 52 | 65 | 81 | 198 |
SP BÓBRKA | 52 | 70 | 74 | 196 |
SP ŻEGLCE | 72 | 65 | 57 | 194 |
SP TUSZÓW NARODOWY | 78 | 65 | 0 | 143 |
SP KRZECZOWICE | 74 | 55 | 0 | 129 |
Jednak różnice punktowe między kolejnymi miejscami nie są duże – wszystko może się jeszcze zmienić! Przed uczestnikami trzy kolejne wyzwania, a każdy punkt może zaważyć na końcowym wyniku.
Wyzwania to nie tylko szansa na zdobycie nowych umiejętności, ale przede wszystkim – świetna zabawa i satysfakcja z osiągnięć. Kto sięgnie po tytuł lidera i zdobędzie dodatkowe warsztaty? O tym przekonamy się już niebawem. Śledźcie nasze aktualizacje i kibicujcie uczestnikom!
Partnerem 3 edycji projektu jest Fundacja LOTTO im. H. Konopackiej.

