Apple @ Work: Patrząc wstecz na to, jak Apple zbudowało swój stack technologii zarządzania urządzeniami

cyberfeed.pl 8 godzin temu


Apple @ Work jest wyłącznie dostarczany przez Mosylejedyna zunifikowana platforma Apple. Mosyle jest jedynym rozwiązaniem, które integruje się na jednej platformie profesjonalnej klasy, wszystkie rozwiązania niezbędne do płynnego wdrażania i automatycznego wdrażania, zarządzania i ochrony urządzeń Apple w pracy. Ponad 45 000 organizacji ufa Mosyle’owi, aby miliony urządzeń Apple działały bez wysiłku i po przystępnych cenach. Poproś o przedłużoną próbę Dzisiaj i zrozum, dlaczego Mosyle jest wszystkim, czego potrzebujesz do pracy z Apple.

Przed iPadem Apple odnotował duży sukces w K-12, ale było to głównie uczenie się oparte na koszykach z MacBooks. Podczas gdy kilka szkół miało 1: 1 programy, iPad (i jego cena 499 USD) rozpoczęła rewolucję mobilności. IPad był hitem zarówno uczniów, jak i nauczycieli, ale zarządzanie iPadami na dużą skalę było, mówiąc, iż jest to łagodne, logistyczne koszmar dla zespołów IT.

O Apple @ Work: Bradley Chambers zarządzał siecią IT Enterprise IT w latach 2009–2021. Dzięki swoim doświadczeniu wdrażając i zarządzającymi zaporami, przełącznikami, systemem zarządzania urządzeniami mobilnymi, Wi-Fi klasy korporacyjnej, 1000s Mac i 1000 iPadów, Bradley wyróżni sposoby, w jakie Apple Apple Menedżerowie IT wdrażają urządzenia Apple, budują sieci, aby je wspierać, szkolą użytkowników, historie z okopów zarządzania IT oraz sposoby ulepszenia dla niego swoich produktów działy.

Infrastruktura zarządzania urządzeniami Apple była w centrum tego wczesnego chaosu. W pewnym sensie Apple nie wiedziało, co zbudować, dopóki nie zobaczyli, jak będą używane urządzenia. Do tego czasu iPhone rozwijał się, ale wciąż był na początku. App Store przez cały czas było również niemowlęciem. W 2011 r. Apple wprowadził program zakupu wolumenu (VPP), aby szkoli w kupowaniu i rozpowszechnianiu aplikacji hurtowych. Na papierze (zamierzone gra słów) brzmiało to jak zmieniający grę. W praktyce było to skalowalne tylko w przypadku mniejszych wdrożeń.

Proces instalowania aplikacji był niezgrabny, wymagając od zespołów IT rozpowszechniania kodów z arkusza kalkulacyjnego w celu załadowania ich na urządzenia. Możesz technicznie kupić jedną kopię aplikacji od iTunes i załadować ją na setki urządzeń. Tak, synchronizowaliśmy urządzenia przez iTunes luzem. Tak, to jest tak bolesne, jak się wydaje. Modernizacja iOS była absolutnym koszmarem i zajęło dni, jeżeli nie tygodnie. Pamiętaj, iż w tym czasie nie było aktualizacji bezprzewodowych.

Apple zrobił kolejny krok naprzód w 2012 roku wraz z wydaniem Konfigurator Apple. Ta aplikacja MacOS pozwoliła administratorom IT na jednocześnie skonfigurowanie wielu iPadów, usprawniając zadania, takie jak instalowanie aplikacji, ustawianie ograniczeń i zarządzanie profilem. przez cały czas kupowaliśmy aplikacje luzem w sklepie VPP, ale potem weźmiesz pierwszy kod, aby zrealizować aplikację z iTunes, a następnie załadować aplikację i arkusz kalkulacyjny do konfiguratora Apple. Tak, to jest tak niezgrabne, jak się wydaje. W rzeczywistości musiałem złożyć liczne bilety wsparcia, ponieważ niektóre zakupy oznaczały pierwszy kod jako wykupiony, aby nie można go było używać.

Chociaż nie było to idealne rozwiązanie dla wdrożeń na dużą skalę w porównaniu z tym, co mamy dzisiaj, Apple Configurator był linią ratunkową dla mniejszych szkół lub jednorazowych konfiguracji. Znacznie szybciej było konfigurowanie urządzeń luzem w porównaniu do podejścia iTunes.

Kolejne kroki

W tym okresie Apple podjęło decyzję: odbuduj wszystko dla świata, w którym wszyscy używają urządzenia Apple przez cały czas lub kontynuuj bieżącą ścieżkę. Uznając potrzebę silniejszego rozwiązania, Apple spędził następne kilka lat, poprawiając podejście do zarządzania urządzeniami od podstaw. W 2014 r. Wprowadzili program rejestracji urządzeń (DEP), główny fundamentalny krok naprzód. DEP pozwoliło szkołom i firmom zautomatyzować konfigurację iPadów i Mac, zapewniając, iż zostali zapisani do rozwiązania do zarządzania urządzeniami prosto z pudełka na podstawie numeru seryjnego.

W ciągu najbliższych kilku lat Apple wzmocniło swoje narzędzia korporacyjne o niskich owocach, takich jak zarządzane „otwarte”, nowe polecenia zarządzania urządzeniami MacOS, rejestracja użytkowników i rozszerzone ustawienia profilu konfiguracji.

Do 2018 r. Apple naprawdę zdefiniowało swoją wizję zarządzania urządzeniami podczas uruchomienia Apple School Manager i Apple Business Manager. Ta platforma zjednoczyła funkcje VPP i DEP, tworząc pojedynczy interfejs, który sprawił, iż zarządzanie urządzeniami, aplikacjami i identyfikatorami Apple są znacznie prostsze. Zajmował się także znaczącym punktem bólu zespołów IT: licencjonowania. Apple School Manager pozwala administratorom przypisać, cofnąć i ponownie oceniać licencje aplikacji nad powietrzem na podstawie urządzeń, rozwiązywając bóle głowy związane z wczesną implementacją VPP. Wczesne licencje na aplikacje OTA były powiązane z IDS Apple/iTunes, które były trudne do stworzenia luzem dla uczniów/nauczycieli/pracowników. W tej chwili nie było zarządzanych kont Apple.

Zero dotyku i nie tylko

Pod koniec dekady Apple całkowicie przeglądał narzędzia do zarządzania urządzeniami w locie. To, co kiedyś było poważną frustracją dla zespołów IT, stało się wydajnym i niezawodnym systemem. Apple School Manager – i jej odpowiednik, menedżer ds. Business Apple – wchodzą na absolutnie krytyczne platformy do zarządzania urządzeniami w szkołach i przedsiębiorstwie.

Wdrożenia zero-dotyku były proste do konfigurowania i rozwinięcia. Chociaż wokół kodu podstawowego było pewne zadłużenie techniczne (które Apple w dużej mierze rozwiązało z deklaratywnym zarządzaniem urządzeniami), wszystkie znane problemy zostały rozwiązane. W tym czasie powiedziałem niezliczonym ludziom, iż wszystkie „hacki” wokół zarządzania i wdrażania urządzeń Apple na dużą skalę zostały w dużej mierze rozwiązane. Była znana najlepsza ścieżka na wszystko.

Musisz dać Apple Enterprise Product i Engineering Teams wiele kredytowania za każdy iPhone, iPad, Apple TV i Mac sprzedawane dzisiaj. Bez naprawdę żmudnej pracy, jaką wykonali w 2010 roku, wzrost przychodów z przedsiębiorstw Apple nie byłby możliwy.

Apple @ Work jest wyłącznie dostarczany przez Mosylejedyna zunifikowana platforma Apple. Mosyle jest jedynym rozwiązaniem, które integruje się na jednej platformie profesjonalnej klasy, wszystkie rozwiązania niezbędne do płynnego wdrażania i automatycznego wdrażania, zarządzania i ochrony urządzeń Apple w pracy. Ponad 45 000 organizacji ufa Mosyle’owi, aby miliony urządzeń Apple działały bez wysiłku i po przystępnych cenach. Poproś o przedłużoną próbę Dzisiaj i zrozum, dlaczego Mosyle jest wszystkim, czego potrzebujesz do pracy z Apple.

FTC: Używamy dochodów z automatycznych linków partnerskich. Więcej.



Source link

Idź do oryginalnego materiału