Poszukiwany jest specjalista w dziale promocji i komunikacji. Jako niezbędne wymagania wymienia się dyplom ukończenia studiów I stopnia lub wykształcenie średnie oraz minimum 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, biegłe posługiwanie się pakietem MS Office; bardzo dobra znajomość narzędzi graficznych (np. Corel; Canva; Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign); znajomość programów do montażu filmów i dźwięku. Oczekiwanie doświadczenie w projektowaniu graficznym; w pracy w marketingu lub promocji (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury).
Do zadań pracownika będzie należało m.in. przygotowywanie materiałów promocyjnych, planowanie i koordynacja imprez oraz przedsięwzięć we wszystkich obiektach Muzeum; wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; kooperacja z działami Muzeum w zakresie przygotowywania projektów druków promocyjnych oraz działalności wystawienniczej (projekty, aranżacje);
Mile widziane