DIMAQ uruchamia cykl wydarzeń dla studentów

iab.org.pl 2 tygodni temu

Co to jest DIMAQ Masterclass?

To cykl wydarzeń dla osób, które dopiero zamierzają wkroczyć na rynek pracy w branży internetowej.

Nadrzędną rolą tych spotkań ma być zacieranie granice między doświadczonymi ekspertami a początkującymi adeptami branży. Wydarzenia będą organizowane we współpracy z Grupami Roboczymi IAB Polska oraz organizacjami studenckimi i uczelniami.

DOOH tematem pierwszej edycji DIMAQ Masterclass

Pierwsza edycja – Digital Out of Home (DOOH) – odbędzie się dzięki zaangażowaniu Grupy Roboczej Digital OOH IAB Polska oraz Studenckiego Koła Marketingu w Szkole Głównej Handlowej.

Już 5 marca w Auli Głównej SGH porozmawiamy o roli Digital Out of Home (DOOH) w nowoczesnej komunikacji marketingowej. Eksperci branżowi omówią najważniejsze zagadnienia związane z rynkiem DOOH – jego rozwój, wpływ technologii na reklamy zewnętrzne oraz skuteczne sposoby dotarcia do odbiorców. Uczestnicy poznają także praktyczne aspekty pracy w domach mediowych, rolę kreacji w kampaniach DOOH oraz przyszłość reklamy w dobie cyfryzacji.

W gronie prelegentów znaleźli się: Damian Rezner (Screen Network), Magdalena Mussmann, (Dentsu Warsaw, Piotr Luberadzki (Synergic), Joanna Pełech – Mikulska (agencja BeMedia), Dorota Tymińska (ABi Media Holdings), Aleksandra Derc (Warexpo), Agnieszka Maszewska (Jet Line)

Dlaczego warto dołączyć?

Zapraszamy do DIMAQ Masterclass wszystkich studentów kierunków marketingowych i nie tylko, którzy chcą zdobyć praktyczne umiejętności i zgłębić nowoczesne technologie reklamowe. Wydarzenie jest darmowe i otwarte dla wszystkich/ej studenta/tki, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny i zarezerwować swoje miejsce tutaj.

Agenda I edycji, 5.03.2025:

Cześć, dzień dobry!
12.00-12.25
Kim jesteśmy my, czym jest IAB, co robimy na co dzień, co robimy dzisiaj w SGH i jak zaplanowaliśmy najbliższe 4 godziny.

#1 class
12.30 – 12.55

Wprowadzenie do Digital OOH. Jak wygląda rynek i jakie są jego możliwości?

Przyjrzymy się rynkowi Digital OOH w Polsce i na świecie.
Jakie przestrzenie wykorzystuje się w DOOH?
Dlaczego to medium zyskuje na popularności?
Omówimy najważniejsze trendy oraz potencjalne kierunki rozwoju.

Prowadzi: Damian Rezner, dyrektor operacyjny i członek zarządu Screen Network

#2 class
13.00-13.25

Od plakatu do ery cyfrowej – media w kampaniach reklamowych i praca w domu mediowym.

Przedstawimy sześć kluczowych kategorii mediów (TV, internet, radio, OOH, prasa, kino) i ich rolę na reklamowym rynku w Polsce. Omówimy budżety, skalę działań oraz unikalne możliwości mediów zewnętrznych (w tym DOOH). Opowiemy o pracy w domu mediowym, strategiach wyboru mediów i wyzwaniach tej branży. Jakie umiejętności są cenione? Jak wygląda typowy dzień pracy? Praktyczne wskazówki dla studentów, jak przygotować się do pracy w tej dynamicznej dziedzinie.

Prowadzą: Magdalena Mussmann, Head of Offline non-TV Investment Dentsu Warsaw
i Piotr Luberadzki, Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży Synergic

#3 class
13.30-13.55

Ewolucja reklamy – ciekawostki, fakty i sens współczesnej komunikacji.

Porozmawiamy o ewolucji reklamy – od pierwszych historycznych form po nowoczesne rozwiązania, poszukamy miejsca i roli sztucznej inteligencji. Ciekawostki i fakty oraz odpowiedzi na pytania: dlaczego reklama jest tak ważna i jednocześnie, dlaczego często wydaje nam się, iż jej nie lubimy?

Prowadzi: Joanna Pełech – Mikulska, założycielka i managerka działu kreatywno-klienckiego agencji BeMedia

14.00- 14.30
Zapraszamy na przerwę – Pytania? Uwagi? Komentarze?

#4 class
14.30 – 14.55

Puk, puk. Jak dotrzeć do pokolenia Z i Alfa dzięki DOOH?

Krótkie pytanie do publiczności: „Jak często patrzycie na reklamy zewnętrzne? A czy zwracacie uwagę na te interaktywne?” Porozmawiajmy o tym, jak pokolenia Z i Alfa konsumują media oraz jak DOOH może skutecznie komunikować się z młodymi odbiorcami.

Prowadzi: Dorota Tymińska, CEO ABi Media Holdings

#5 class
15.00-15.25

Jak stworzyć dobry brief, aby zrealizować dobry projekt?

Porozmawiamy o uniwersalnych zasadach tworzenia zlecenia dla agencji lub działu kreatywnego, tak aby uniknąć wróżenia ze szklanej kuli, niezliczonych debriefingów i zamknąć się w umówionej liczbie tur poprawek. Wiedza o komunikacji, która przydaje się zawsze: w życiu studenckim, towarzyskim i zawodowym.

Prowadzi: Marcin Głowacki, Head of Operations, Clear Channel Poland

#6 class
15.30-15.55

Dobra kreacja – czyli jaka? Do czego i dlaczego potrzebujesz kreatywnych grafików w zespole?

Pokażemy przykłady efektywnych kampanii DOOH i porozmawiamy o roli wartościowej rozmowy dla tworzenia skutecznych komunikatów reklamowych. Poszukamy odpowiedzi na pytania, dlaczego warto inwestować w dobry design, jakie błędy najczęściej popełniają marketerzy przy tworzeniu kreacji i skoro DOOH to medium, w którym rządzi obraz – to jak zrobić, aby nie objaśniać obrazu tekstem?

Prowadzą: Aleksandra Derc, członkini zarządu Warexpo i Agnieszka Maszewska, dyrektorka marketingu i komunikacji Jet Line

16.00 – I to tyle, dziękujemy za uwagę!
Pytania? Uwagi? Jesteśmy dla Was.

Więcej informacji na stronie DIMAQ.

Idź do oryginalnego materiału