Łódź ponownie stanie się stolicą muzyki! Od 11 do 13 września odbędzie się festiwal Great September 2024, wyjątkowe wydarzenie, które łączy koncerty, spotkania branżowe i panele dyskusyjne. Partnerami imprezy po raz czwarty są mBank i Mastercard, które przygotowały dla uczestników liczne atrakcje i niespodzianki.
Festiwal inny niż wszystkie
Great September to jeden z najważniejszych showcase’ów muzycznych w Polsce. Łączy klasyczny festiwal dla publiczności z wydarzeniem branżowym, podczas którego artyści mają szansę zaprezentować się producentom, managerom i mediom. Koncerty realizowane są w nietypowych lokalizacjach – od klubów i podwórek po pasaże miejskie – tworząc niepowtarzalną atmosferę.
Scena główna mBanku i Mastercard
W samym sercu Łodzi, na pasażu Schillera, stanie główna scena festiwalu. To właśnie tam wystąpią m.in. Kayah, Kaśka Sochacka i Wiktor Dyduła. Co ważne, udział w koncertach na tej scenie będzie całkowicie bezpłatny.
Ponad 100 artystów i różnorodne brzmienia
Na kilkunastu scenach klubowych i podwórkowych zaprezentuje się około stu wykonawców. Wśród nich znajdą się uznane gwiazdy, takie jak Ewa Bem czy Lech Janerka, ale również młodzi artyści, którzy dopiero rozpoczynają swoją muzyczną drogę. To doskonała okazja, aby odkryć nowe talenty i dać się zaskoczyć świeżym brzmieniom.
Panele dyskusyjne i edukacja z mBankiem
Integralną częścią festiwalu jest konferencja, w ramach której odbędą się panele o muzyce, branży i edukacji. Jednym z wydarzeń będzie rozmowa prowadzona przez Jarosława Kuźniara, z udziałem ekspertów mBanku, na temat tego, jak świat audio może wspierać edukację – szczególnie w zakresie cyberbezpieczeństwa.
mBank zaprezentuje także swój projekt edukacyjny „Jazgot” – kryminalny serial audio o przestępstwach w sieci, napisany przez Łukasza Orbitowskiego. Festiwalowicze będą mogli odwiedzić specjalną strefę mBanku z „Jazgotowym” busem, rozwiązać quiz o cyberzagrożeniach, posłuchać podcastu i zdobyć upominki.
Specjalne zniżki i festiwalowa karta płatnicza
Wszystkie wydarzenia dostępne są w ramach trzydniowego karnetu. Dzięki mOkazjom można go kupić z 50-procentowym zwrotem – oferta jest jednak limitowana. Dodatkowo mBank i Mastercard przygotowały limitowaną edycję festiwalowej karty płatniczej z unikalnym wzorem inspirowanym Great September. Karta wyposażona jest w blind notch, czyli wcięcie ułatwiające korzystanie osobom niewidomym i słabowidzącym.
Great September – muzyka, miasto, ludzie
Festiwal Great September to nie tylko koncerty, ale przede wszystkim spotkania i inspirujące rozmowy. To okazja, by poczuć wyjątkową atmosferę Łodzi, odkryć nowe dźwięki i zakończyć lato w najlepszym stylu.
Więcej informacji o festiwalu dostępnych jest na stronie: www.greatseptember.pl