HOMEPARK Rawa z sezonowym stoiskiem rowerowym – nowa oferta Media Expert

informacjeprasowe.pl 13 godzin temu

W kwietniu oferta HOMEPARK Rawa została rozszerzona o nowe, sezonowe stoisko rowerowe zlokalizowane przed salonem Media Expert. Tymczasowy punkt sprzedaży wpisuje się w strategię zarządzania powierzchniami wspólnymi, wzmacniając funkcję centrum jako lokalnego hubu zakupowego z dynamicznie dostosowywaną ofertą.

Na miejscu klienci mogą wybierać spośród rowerów damskich, męskich i dziecięcych, jak również modeli miejskich, trekkingowych, szosowych, górskich i elektrycznych. W ofercie są zarówno wygodne jednoślady do codziennego użytku, jak i sprzęt dla entuzjastów sportów rowerowych – od pierwszych rowerków biegowych i dziecięcych jeździków po wyczynowe „fat bikes” oraz lekkie kolarki dla profesjonalistów. Sklep Media Expert oferuje szeroki wybór rowerów dostosowanych do wieku, wzrostu i stylu jazdy – od miejskich cruiserów, przez rowery młodzieżowe i MTB, aż po nowoczesne modele elektryczne. Cała gama produktów dostępna jest również online na stronie: mediaexpert.pl/rowery.

Punkt rowerowy działa w godzinach funkcjonowania centrum: od poniedziałku do soboty w godz. 10:00–20:00 oraz w niedziele handlowe w godz. 10:00–19:00. Stoisko będzie działać do końca września br. (z możliwością aktualizacji terminu).

Sezonowe stoiska, takie jak punkt rowerowy Media Expert, pozwalają nam elastycznie wykorzystywać przestrzenie wspólne parku handlowego, dostosowując ofertę do sezonowych potrzeb klientów. To także realne wsparcie dla najemców, którzy mogą w ten sposób rozszerzyć swoją obecność i lepiej odpowiadać na oczekiwania rynkuJoanna Kwolek, Property Manager HOMEPARK Rawa. – Wiosna to idealny moment, żeby wyjść z ofertą dosłownie na zewnątrz i przyciągnąć uwagę klientów już od progu.

HOMEPARK Rawa to lokalny park handlowy z ugruntowaną pozycją w regionie. Jego siłą jest dopasowana oferta najemców oraz wygodna lokalizacja i łatwy dostęp do obiektu. Wprowadzenie elastycznych, sezonowych punktów sprzedaży ma na celu nie tylko zwiększenie atrakcyjności centrum, ale również wspieranie działań sprzedażowych i wizerunkowych poszczególnych marek.

Więcej informacji:

homeparktargowek.pl
homeparkfranowa.pl
homeparkjanki.pl
homeparkrawa.pl.pl

***

HOMEPARK to wspólna marka 4 polskich parków handlowych, zlokalizowanych w Warszawie (Janki i Targówek), Katowicach (Rawa) i Poznaniu (Franowo). Centra HOMEPARK gromadzą marki oferujące meble i produkty z wyposażenia wnętrz zarówno marki sieciowe tj. Leroy Merlin, Komfort, Jula, Jysk; jak i unikalnych producentów: Kler, Livingroom, Arte czy Garden Space. Ofertę uzupełniają sklepy spożywcze Lidl czy Biedronka oraz sklepy z modą TK Maxx, Half Price, Pepco – także sklepy z akcesoriami dla dzieci: Smyk, Świat Dziecka czy produktami dla zwierząt tj. Maxi Zoo. Całości dopełniają swoją ofertą, sklepy ze sprzętem AGD tj. RTV Euro AGD, Media Expert oraz Rossmann czy Super-Pharm.

Właścicielem parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 4.2 miliarda euro zawiera ponad 60 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich posiadających łącznie 2,900 sklepów. (www.pradera.com).

Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland.

Idź do oryginalnego materiału