W kwietniu oferta HOMEPARK Rawa została rozszerzona o nowe, sezonowe stoisko rowerowe zlokalizowane przed salonem Media Expert. Tymczasowy punkt sprzedaży wpisuje się w strategię zarządzania powierzchniami wspólnymi, wzmacniając funkcję centrum jako lokalnego hubu zakupowego z dynamicznie dostosowywaną ofertą.
Na miejscu klienci mogą wybierać spośród rowerów damskich, męskich i dziecięcych, jak również modeli miejskich, trekkingowych, szosowych, górskich i elektrycznych. W ofercie są zarówno wygodne jednoślady do codziennego użytku, jak i sprzęt dla entuzjastów sportów rowerowych – od pierwszych rowerków biegowych i dziecięcych jeździków po wyczynowe „fat bikes” oraz lekkie kolarki dla profesjonalistów. Sklep Media Expert oferuje szeroki wybór rowerów dostosowanych do wieku, wzrostu i stylu jazdy – od miejskich cruiserów, przez rowery młodzieżowe i MTB, aż po nowoczesne modele elektryczne. Cała gama produktów dostępna jest również online na stronie: mediaexpert.pl/rowery.
Punkt rowerowy działa w godzinach funkcjonowania centrum: od poniedziałku do soboty w godz. 10:00–20:00 oraz w niedziele handlowe w godz. 10:00–19:00. Stoisko będzie działać do końca września br. (z możliwością aktualizacji terminu).
– Sezonowe stoiska, takie jak punkt rowerowy Media Expert, pozwalają nam elastycznie wykorzystywać przestrzenie wspólne parku handlowego, dostosowując ofertę do sezonowych potrzeb klientów. To także realne wsparcie dla najemców, którzy mogą w ten sposób rozszerzyć swoją obecność i lepiej odpowiadać na oczekiwania rynku – Joanna Kwolek, Property Manager HOMEPARK Rawa. – Wiosna to idealny moment, żeby wyjść z ofertą dosłownie na zewnątrz i przyciągnąć uwagę klientów już od progu.
HOMEPARK Rawa to lokalny park handlowy z ugruntowaną pozycją w regionie. Jego siłą jest dopasowana oferta najemców oraz wygodna lokalizacja i łatwy dostęp do obiektu. Wprowadzenie elastycznych, sezonowych punktów sprzedaży ma na celu nie tylko zwiększenie atrakcyjności centrum, ale również wspieranie działań sprzedażowych i wizerunkowych poszczególnych marek.
Więcej informacji:
homeparktargowek.pl
homeparkfranowa.pl
homeparkjanki.pl
homeparkrawa.pl.pl
***
HOMEPARK to wspólna marka 4 polskich parków handlowych, zlokalizowanych w Warszawie (Janki i Targówek), Katowicach (Rawa) i Poznaniu (Franowo). Centra HOMEPARK gromadzą marki oferujące meble i produkty z wyposażenia wnętrz zarówno marki sieciowe tj. Leroy Merlin, Komfort, Jula, Jysk; jak i unikalnych producentów: Kler, Livingroom, Arte czy Garden Space. Ofertę uzupełniają sklepy spożywcze Lidl czy Biedronka oraz sklepy z modą TK Maxx, Half Price, Pepco – także sklepy z akcesoriami dla dzieci: Smyk, Świat Dziecka czy produktami dla zwierząt tj. Maxi Zoo. Całości dopełniają swoją ofertą, sklepy ze sprzętem AGD tj. RTV Euro AGD, Media Expert oraz Rossmann czy Super-Pharm.
Właścicielem parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 4.2 miliarda euro zawiera ponad 60 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich posiadających łącznie 2,900 sklepów. (www.pradera.com).
Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland.