IKEA opowiada prawdziwe historie używanych mebli i zachęca do zakupu rzeczy z drugiej ręki

nowymarketing.pl 1 rok temu
Jest wiele powodów, dla których meble zmieniają swoich właścicieli. IKEA Norway postanowiła opowiedzieć te wyjątkowe historie w katalogu „The Life Collection 2022”. Tym samym marka zachęca, aby dać używanym meblom drugą szansę – niezależnie od powodów, dla których opuściły dotychczasowy dom. Przeprowadzka, narodziny dziecka czy rozstanie – IKEA Norway przekonuje, iż życie jest pełne nowych początków. Na szczęście dotyczy to również mebli, które nieraz towarzyszą nam przez wiele lat. W nowej kampanii „The Life Collection 2022”, współtworzonej z agencją reklamową TRY Oslo, sieć prezentuje używane meble wraz z prawdziwymi powodami, dla których produkty ponownie trafiły na sprzedaż.
W katalogu widzimy na przykład regał Billy, od trzech lat „tymczasowo” przebywający w korytarzu, stojak na wino Omar, którego właściciel postanowił więcej nie pić czy też Biurko Idasen, które musiało ustąpić miejsca meblom dla dziecka.


W kategorii „Pandemia" znalazła się komoda Galant stojąca w...
Idź do oryginalnego materiału