Jak zdobyć konia w Zelda: Echoes of Wisdom

cyberfeed.pl 2 godzin temu


Konie pojawić się w Legenda Zeldy: Echa Mądrości. Jazda na jednym przyspieszy Twoją podróż, ale zanim będziesz mógł zabrać je na przejażdżkę, musisz najpierw wykonać kilka zadań pobocznych: „Uciekający koń” i wtedy „Prezent Impy”.

Nasz Zelda: Echa mądrości przewodnik powie Ci, gdzie znaleźć Ranczo Hyrule i jak ukończyć zadania poboczne „Uciekający koń” i „Prezent Impy”, aby zdobyć konia Zeldy.

Lokalizacja rancza Hyrule w Zelda: Echa mądrości

Oba poboczne zadania związane z końmi w Echa Mądrości odbywać się w Ranczo Hyrule. Będziesz mógł do niego dotrzeć, gdy będziesz mógł swobodnie eksplorować świat na początku gry, ale zdobycie konia Zeldy będzie wymagało dotarcia do połowy gry.

Jak zdobyć konia i ukończyć „Uciekający koń”

Kiedy dotrzesz do Ranczo Hyrule po raz pierwszy zostaniesz poinformowany, iż nie możesz pożyczyć żadnego z koni, ponieważ jeden z nich uciekł.

Zdjęcie: Grezzo, Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Porozmawiaj z mężczyzną po zachodniej stronie rancza, aby podnieść „Uciekający koń” zadanie poboczne. Powie ci, żebyś spojrzał na zachód.

Zdjęcie: Grezzo, Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Wyjdź przez bramę po południowej stronie rancza i skręć na zachód (w lewo). Stamtąd idź prosto na zachód. Wystarczy ekran lub dwa, a zauważysz zaginionego konia na filarze skalnym w małym stawie.

Użyj jakiejś kombinacji echa i Bind, aby złapać konia, a następnie zanieść go z powrotem na ranczo.

Po zwróceniu konia możesz pożyczyć konie z rancza, kiedy tylko chcesz.

Jak ukończyć „Dar Impy” i przywołać konia

Zdjęcie: Grezzo, Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Po ukończeniu głównego zadania fabularnego „Wciąż brakuje” i zamknij szczelinę o godz Zamek Hyrule, Impa będzie w Sali Tronowej z zadaniem pobocznym dla Ciebie. Porozmawiaj z nią tam, a rozpoczniesz „Prezent Impy” zadanie poboczne.

Zdjęcie: Grezzo, Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Wróć do Ranczo Hyrule i znowu na zachód. Porozmawiaj ze znajdującą się tam kobietą. Niedługo potem przybiegnie chłopiec dowodzący twoim rumakiem i wskaże ci nową szczelinę w pobliskim plaster marchewki.

Kiedy dotrzesz na miejsce, wskocz do Rift. Musisz znaleźć cztery grupy przyjaciół Tri.

Zdjęcie: Grezzo, Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Kieruj się na północ i wspinaj się po pionowej ścianie.

Zdjęcie: Grezzo, Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Na górze skieruj się w lewo i przejdź przez szczelinę dzięki a łóżko most (lub cokolwiek innego echo chcesz użyć), aby znaleźć pierwszych przyjaciół.

Zdjęcie: Grezzo, Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Idź dalej w lewo i zejdź na pływającą wyspę z czterema ogromnymi głazami. Używać Wiązać przesuwać głazy (lub zrzucać je z wyspy). Ten najbardziej na północ wysunięty kryje w sobie drugą grupę przyjaciół.

Zdjęcie: Grezzo, Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Kontynuuj w dół i dookoła w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. Gdy dojdziesz do małej polany ze skrzyniami, przesuń pierwszą, na którą trafisz, aby odsłonić schody.

Zdjęcie: Grezzo, Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Na dole schodów wyjmij bokobliny, aby znaleźć trzecią grupę przyjaciół.

Zdjęcie: Grezzo, Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Idź dalej na wschód (w prawo), aż dojdziesz do przypominającej labirynt leśnej ścieżki z większą liczbą skrzyń. Najbardziej wysunięta na wschód skrzynia kryje w sobie następną drabinę.

Zdjęcie: Grezzo, Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Pierwszym krokiem w mini-lochu jest obejście go w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. Przesunęliśmy platformę do kolumny po prawej stronie, a następnie umieściliśmy na niej łóżko i skrzynię. To powinno doprowadzić cię na sam szczyt. Przejdź w lewo i wskocz na przycisk.

Wracając na dół, odwróć platformę na lewą stronę (lub przywołaj jej echo). Wjedź nim na górę, a następnie zacznij niszczyć znajdującymi się tam skrzyniami caromadillo Lub bombowa ryba (lub bomby postaci Swordfighter). Gdy już skończysz, złap ostatnią grupę przyjaciół i zapieczętuj szczelinę.

Zdjęcie: Grezzo, Nintendo EPD/Nintendo przez Polygon

Po powrocie na zewnątrz koń Zeldy przez cały czas będzie się ukrywał. Używać Wiązać na marchewce, aby zwabić ją z powrotem i zakończyć „Prezent Impy”.

Pamiętaj, aby złapać kolejną marchewkę dzięki Binda, a następnie nauczyć się Echo marchewki. W ten sposób przywołasz swojego konia, gdziekolwiek się udasz (w przeciwnym razie będziesz musiał wracać na ranczo Hyrule za każdym razem, gdy będziesz chciał nowego konia).



Source link

Idź do oryginalnego materiału