Marketing w szkolnictwie wyższym. Te działania się sprawdzają!

nowymarketing.pl 1 rok temu
W obliczu niżu demograficznego oraz rosnących oczekiwań ze strony studentów i pracodawców, konkurencja między uczelniami nabiera tempa. Współczesne szkoły wyższe muszą stawać się coraz bardziej świadome potrzeb swoich „klientów” i wykorzystywać nowoczesne narzędzia marketingowe, by dotrzeć do nich z adekwatnym przekazem. Jednocześnie, w dzisiejszych czasach studenci mają dostęp do coraz większej liczby opcji edukacyjnych, co oznacza, iż szkoły wyższe muszą zaoferować coś więcej niż tylko wysoką jakość edukacji. Oto kilka wniosków z naszych analiz, przydatne taktyki i narzędzia, które mogą pomóc osobom odpowiedzialnym za działania promocyjne uczelni w realizacji celów rekrutacyjnych.
Po pierwsze - dobra analiza
Jak w przypadku każdej strategii, należy przeprowadzić analizę rynku. najważniejsze narzędzia, które mogą dostarczyć...
Idź do oryginalnego materiału