Marta Polakow-Stepanow (Tailor Made PR): Matki to interesująca i wymagająca grupa dotarcia ze względu na specyficzny styl bycia w mediach

nowymarketing.pl 1 rok temu
– Ponad 90% mam konsumuje media i strony parentingowe przez mobile. Komunikacja musi więc być dostosowana to takich zachowań – o wyzwaniach i trendach w marketingu branży parentingowej rozmawiamy z Martą Polakow-Stepanow, CEO agencji Tailor Made PR. w tej chwili wielu rodziców jest aktywnych w mediach społecznościowych – zarówno w roli odbiorców, jak i twórców. Co sprawia, iż social media są tak popularne w komunikacji marketingowej skierowanej do matek?
Social media to rzeczywiście bardzo dobre miejsce do komunikacji z rodzicami z kilku przyczyn. Po pierwsze to miejsce budowania społeczności, a rodzice jej potrzebują z dwóch głównych powodów: dla uzyskania wiedzy, pewności w działaniu oraz dla pochwalenia się najważniejszą rolą w swoim życiu. Mamy tutaj dwa aspekty: racjonalny (poszerzanie wiedzy) i emocjonalny (ludzka potrzeba chwalenia się). Wystarczy tylko, abyśmy w odpowiedni sposób skorelowali je z atrybutami klienta, którego chcemy...
Idź do oryginalnego materiału