Social media to rzeczywiście bardzo dobre miejsce do komunikacji z rodzicami z kilku przyczyn. Po pierwsze to miejsce budowania społeczności, a rodzice jej potrzebują z dwóch głównych powodów: dla uzyskania wiedzy, pewności w działaniu oraz dla pochwalenia się najważniejszą rolą w swoim życiu. Mamy tutaj dwa aspekty: racjonalny (poszerzanie wiedzy) i emocjonalny (ludzka potrzeba chwalenia się). Wystarczy tylko, abyśmy w odpowiedni sposób skorelowali je z atrybutami klienta, którego chcemy...
Marta Polakow-Stepanow (Tailor Made PR): Matki to interesująca i wymagająca grupa dotarcia ze względu na specyficzny styl bycia w mediach
Social media to rzeczywiście bardzo dobre miejsce do komunikacji z rodzicami z kilku przyczyn. Po pierwsze to miejsce budowania społeczności, a rodzice jej potrzebują z dwóch głównych powodów: dla uzyskania wiedzy, pewności w działaniu oraz dla pochwalenia się najważniejszą rolą w swoim życiu. Mamy tutaj dwa aspekty: racjonalny (poszerzanie wiedzy) i emocjonalny (ludzka potrzeba chwalenia się). Wystarczy tylko, abyśmy w odpowiedni sposób skorelowali je z atrybutami klienta, którego chcemy...