Monika Olczyk-Twardowska, Sekretarz Miasta Pruszkowa. Co będzie należało do jej zadań?

gpr24.pl 1 miesiąc temu

Sekretarz miasta jest jednym z najważniejszych urzędników samorządowych, bezpośrednio podlega Prezydentowi Miasta. Sekretarz Miasta pełni kluczową rolę w zarządzaniu urzędem dbając o sprawność i legalność jej działania, a także zapewniając ciągłość pracy urzędu niezależnie od zmian politycznych. Od 1 marca 2025 roku funkcję Sekretarza Miasta Pruszkowa pełnić będzie Monika Olczyk-Twardowska. Nowa Sekretarz Miasta Pruszkowa ma 48 lat i wraz z mężem i córką mieszka w Naszym Mieście. Z wykształcenia jest geodetą. Tytuł magistra inżyniera uzyskała na Politechnice Warszawskiej na Wydziale Geodezji i Kartografii. Swoje wykształcenie uzupełniła zdobytymi uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii. Ogromne doświadczenie samorządowe Pani Monika Olczyk-Twardowska to także wieloletni pracownik samorządowy. Od 2004 roku jest związana z Pruszkowem, rozpoczynając prac

Idź do oryginalnego materiału