„Nie mam czasu w rytuały” – Ola Żebrowska stworzyła markę kosmetyczną dla matek

mamotoja.pl 2 godzin temu
Zdjęcie: LUCY – nowa marka kosmetyczna Oli Żebrowskiej fot. materiały prasowe


LUCY odpowiada na codzienne potrzeby przyszłych i świeżo upieczonych mam, oferując proste, skuteczne rytuały pielęgnacyjne, które można wykonać choćby wtedy, gdy obok towarzyszy niemowlę… a czasem także zabawki w bidecie i wdeptany w podłogę banan.

Self-care, który rozumie mamy

LUCY to marka powstała z doświadczeń zmęczonych, prawdziwych mam – tych, które wiedzą, iż macierzyństwo to nie pastelowe kadry z internetu. To nieprzespane noce, chaos, kolki, popękane sutki, próby pogodzenia swojej dawnej tożsamości z nową rolą. To tęsknota za chwilą w toalecie bez towarzystwa. To świadomość, iż nie wszystko jest kwestią organizacji – i iż nie trzeba mieć wysprzątanego domu, żeby być świetną mamą.

Geneza marki LUCY podyktowana została osobistym doświadczeniem Oli Żebrowskiej w roli mamy:
"Pamiętam ten szczególny czas po moim pierwszym porodzie. Jak wiele się działo i jak jednocześnie nie działo się nic. Dni i noce zlewały się w jedno. Wszystko mnie bolało, ale najgorsze było poczucie samotności, mimo, iż tak naprawdę nigdy nie byłam sama.

Kiedy myślę o tej młodej mamie, to jestem z niej dumna, ale też trochę chce mi się płakać. Chciałabym jej powiedzieć, iż te trudniejsze chwile miną. Że owszem, potem będzie jazda bez trzymanki, ale mimo wszystko, najfajniejsze chwile jej życia wydarzą się właśnie w tych kolejnych latach, po tym pierwszym porodzie.
Powiedziałabym jej też: ‘Bądź dla siebie dobra, dziewczyno! Usiądź, posmaruj się czymś pachnącym i na chwilę zamknij oczy. Inne mamy też tak mają. Będzie super. You got this." — opowiada Ola Żebrowska, założycielka marki.

Dlatego LUCY, zamiast 10-etapowej rutyny pielęgnacyjnej, na którą i tak nigdy nie ma czasu proponuje krótkie, ale pomocne rytuały, które pozwalają złapać oddech – choćby na 30 sekund w łazience.

Naturalne formuły, delikatne dla mamy i dziecka

Produkty LUCY zostały stworzone z najwyższej jakości, naturalnych składników, tak aby były bezpieczne, skuteczne i łagodne – również w kontakcie z wrażliwą skórą maluszka. Każdy kosmetyk wspiera kobietę w jej najbardziej wymagającej codzienności.

W ofercie debiutują między innymi:

  • Belly Oil – odżywczy olejek do pielęgnacji skóry w ciąży,
  • Belly Sheet Mask – regenerująca maska w płacie na brzuch,
  • Body Butter – bogate masło do ciała,
  • Body Scrub – delikatny peeling do ciała,
  • Suté - łagodzący wegański balsam na sutki,
  • Boobs. Sheet Masks - łagodzące maseczki na piersi.

To produkty stworzone po to, aby mamy mogły dać sobie chwilę bliskości – z samą sobą. Choćby w tle piętrzyły się kubki po kawie i stos misiów, a całość zdecydowanie nie wygląda jak kadr z Instagrama.

You Got This – kampania, która pokazuje prawdę o macierzyństwie

Wejściu marki na rynek towarzyszy kampania You Got This, której sercem jest poruszający film i zdjęcia bez cenzury w reżyserii Zuzy Krajewskiej. To autentyczna opowieść o codzienności młodej mamy – pełnej chaosu, mleka, nieładu i wszechobecnych zabawek. Bez filtra. Bez idealizacji. Z czułością i ze zrozumieniem.
Film pokazuje, iż pierwsze dni i tygodnie po porodzie mogą być jazdą bez trzymanki, ale też przypomina: nie jesteś w tym sama oraz to minie.
— Bo bycie mamą to bałagan, którego nie musisz ogarniać. You got this.

Kosmetyki LUCY są dostępne:
- online w sklepie internetowym: www. lucy. pl
- stacjonarnie w butiku Francis & Henry, przy ul. Bagateli 10 w Warszawie.

LUCY – dla mam, które kochają być mamami, ale chcą też być sobą

Marka powstała dla kobiet, które wiedzą, iż mogą wdepnąć w okruszki na podłodze i przez cały czas być świetnymi mamami. Dla tych, które cenią czas przeznaczony na małe rytuały, choćby w towarzystwie małych ciekawskich rączek. LUCY zachęca: bądź dla siebie dobra. Zatrzymaj się. Weź wdech. You got this.
Więcej informacji oraz pełną ofertę produktów znajdziesz na: lucy.pl

Idź do oryginalnego materiału