Nikon otworzył w Warszawie Nikon Plaza, pierwszy w Polsce firmowy salon marki. Łączy on funkcje sklepu, studia, centrum edukacyjnego oraz kreatywnej przestrzeni dla twórców. Zlokalizowany jest w jednym z najbardziej strategicznych punktów stolicy – centrum handlowym Złote Tarasy.
Polska jednym z kluczowych rynków marki Nikon
Otwarcie Nikon Plaza to istotny krok w rozwoju marki w Europie i pierwsza tego typu inwestycja w Polsce. Warszawa została wybrana na lokalizację firmowego salonu marki ze względu na stabilną sytuację na rynku foto-wideo oraz duże grono aktywnych użytkowników systemu Nikon. Kraj od lat wyróżnia się zaangażowaną społecznością twórców, ceniących sobie jakość, rozwój i osobisty kontakt z marką. Potencjał ten potwierdza duże zainteresowanie systemem Nikon Z, zajęciami w Akademii Nikona oraz rosnąca liczba profesjonalistów korzystających ze sprzętu marki.
– Salon Nikon Plaza zaprojektowaliśmy jako otwartą, wielofunkcyjną przestrzeń łączącą sprzedaż, edukację, inspirację i wsparcie techniczne. To miejsce, w którym zarówno początkujący użytkownicy, jak i zawodowi fotografowie czy twórcy wideo mogą testować sprzęt, rozwijać swoje umiejętności i korzystać z wiedzy ekspertów – mówi Magdalena Michalska-Szmidt, Sales & Marketing Manager polskiego oddziału Nikon Europe B.V. – Integralną częścią salonu jest studio fotograficzne, a także strefy szkoleniowa i serwisowa, zapewniające wsparcie merytoryczne – dodaje Magdalena Michalska-Szmidt.
Przestrzeń stworzona z myślą o doświadczeniu
Otwarcie Nikon Plaza w Złotych Tarasach wprowadza nowy standard kontaktu użytkowników z marką, oparty na bezpośredniej inspiracji, doświadczeniu i edukacji. Tuż przy wejściu do warszawskiego salonu odwiedzających wita strefa Touch & Try, umożliwiająca swobodne testowanie aparatów i obiektywów.
Główna część ekspozycyjna to jasna, modułowa przestrzeń utrzymana w jasnych kolorach, zaprojektowana z myślą o czytelnym i eleganckim przedstawieniu oferty. Zaokrąglone stoły prezentacyjne, podświetlane półki oraz galeria zdjęć tworzą harmonijne otoczenie, w którym produkty eksponowane są w naturalny, inspirujący sposób.
W centrum sklepu umieszczona została dekoracyjna instalacja, która zaskakuje formą oraz zachęca do fotografowania i testowania sprzętu marki Nikon.
Integralnym elementem salonu jest studio fotograficzne oraz warsztatowa sala Akademii Nikona – przestrzeń wyposażona w mobilne szklane ściany, umożliwiające łączenie jej z główną częścią ekspozycji podczas większych wydarzeń. Naturalne materiały i neutralne barwy nadają temu miejscu przyjazny, sprzyjający nauce charakter. To tutaj odbywać się będą warsztaty, wykłady i spotkania z fotografami i twórcami wizualnymi.
Całość uzupełnia strefa serwisowa i zakupowa, strefa konsultacji oraz miejsce do spokojnych rozmów przy kawie.
Salon firmowy Nikon Plaza zlokalizowany jest na II piętrze centrum handlowego Złote Tarasy w Warszawie, przy ul. Złotej 59. Czynny jest od poniedziałku do soboty oraz w niedziele handlowe w godzinach otwarcia obiektu.
foto, źródło. Nikon









