Rzeszów/Praca. Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego.
PGE Obrót z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE. Obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji, jednostek samorządu terytorialnego i gospodarstw domowych.
Oferty pracy (PGE Obrót/Rzeszów)
Specjalista w Biurze Zarządzania Usługami Biznesowymi
Twój zakres obowiązków
- koordynacja i uzgadnianie opisów wymagań biznesowych dla projektów oraz inicjatyw w systemach informatycznych,
- wsparcie właściciela biznesowego przypisanego obszaru w realizacji analiz biznesowych
- Monitorowanie jakości i zakresu świadczonych usług ICT oraz prowadzonych na rzecz Spółki prac rozwojowych,
- Zarządzanie dostępem do usług biznesowych, ustalanie i monitorowanie parametrów SLA,
- wsparcie zespołu testów oraz kierowników projektów w przygotowywaniu oraz realizacji testów zmian wprowadzanych w systemach informatycznych,
- wsparcie analityczne użytkowników aplikacji w zakresie nowych funkcjonalności,
- współtworzenie i utrzymanie standardów niezbędnych do realizacji zmian w projektach lub inicjatywach Spółki,
- przygotowanie, archiwizacja i utrzymanie dokumentacji,
- identyfikacja kierunków rozwoju i potrzeb Spółki,
- dbanie o wizerunek firmy,
Wymagania
- wykształcenie wyższe,
- znajomość systemów klasy ERP i/lub biling lub/i CRM,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- znajomość notacji UML i/lub BPMN – mile widzialne,
- kompleksowe spojrzenie na problem i determinacja w poszukiwaniu rozwiązań,
- samodzielność i dobra organizacja pracy,
- umiejętność szukania nowych rozwiązań i pracy zespołowej,
- chęć nauki i poznania nowych zagadnień,
Oferta
- Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy,
- Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę,
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- Przyjazną atmosferę w pracy,
Samodzielny Referent w Biurze ds. Pracowniczych
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą kadrową pracowników.
- Obsługa procesów zatrudniania, zmiany warunków płac i zakończenia pracy.
- Sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy- umowy o pracę, świadectwa pracy.
- Prowadzenie ewidencji personalnej pracowników – prowadzenie akt osobowych.
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy- rozliczanie, monitorowanie urlopów i nieobecności.
- Obliczanie wymiaru urlopu.
- Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym.
- Bieżąca aktualizacja badań lekarskich.
- Ewidencja szkoleń BHP.
- Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji pracowniczej.
- Sporządzanie dokumentacji ZUS – dokumenty zgłoszeniowe, deklaracje rozliczeniowe, dokumentacja zasiłkowa.
- Prowadzenie comiesięcznych i rocznych uzgodnień ZUS,US,PFRON,GUS.
- Sporządzanie zestawień, raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.
- Obsługa programu PŁATNIK, PFRON,GUS.
- Prowadzenie korespondencji z firmami zewnętrznymi.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe,
- Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych, programu Płatnik.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office (w szczególności MS Excel).
- Znajomość programu SAP (ZKL).
- Komunikatywność, samodzielność, systematyczność, umiejętność poszukiwania rozwiązań.
- Umiejętność współpracy w zespole oraz wysoka kultura osobista.
- Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu oraz ustalania priorytetów, zarządzania czasem.
- Dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań.
- Elastyczność i otwartość na nowe zadania, zdolność do samokształcenia się.
Oferta
- Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy.
- Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
- Przyjazną atmosferę pracy w ambitnym zespole.
Menadżer Customer Experience
Twój zakres obowiązków
- zarządzanie, współtworzenie Customer Experience w organizacji,
opracowywanie planów i priorytetyzacja inicjatyw związanych z doskonaleniem doświadczeń klienta i nadzór nad jej realizacją, - analiza procesów biznesowych w punktach styku klienta w całym cyklu życia klienta, opracowywanie zmian w ścieżkach klienta (B2B oraz B2C);
- monitorowanie jakości poziomu obsługi klienta w różnych punktach styku dla poszczególnych kanałów sprzedaży i segmentów klienckich, ilościowa i jakościowa analiza głosu klienta,
- rozwój Zespołu i zarządzanie grupą kilku osób,
- zarządzanie wielofunkcyjnymi zespołami,
- współpraca z różnymi jednostkami organizacyjnymi (działy, zespoły projektowe), mającymi punkty styku z klientem,
- optymalizacja aspektów UX istniejących rozwiązań i produktów, proponowanie kierunków rozwoju,
- odpowiedzialność za realizację wzrostów wskaźników satysfakcji i innych KPI związanych z efektywnym wdrażaniem inicjatyw,
- budowanie i promowanie kultury organizacyjnej ukierunkowanej na klienta – proponowanie rozwiązań,
Wymagania
- Mierzalne sukcesy w zarządzaniu satysfakcją Klienta w kulturze CX oraz jakością procesów Klienckich w organizacjach działających w obszarze masowej sprzedaży i obsługi Klienta,
- umiejętność moderowania warsztatów (np. analiza ścieżki klienta, wypracowywanie usprawnień procesów) i wdrażania zmian w strukturze wielofunkcyjnej,
- umiejętność przygotowania analiz, raportów, wyciągania wniosków biznesowych i formułowania rekomendacji;
- orientacja na potrzeby klienta i doświadczenie w projektowaniu ścieżek klienta i poprawie jego doświadczeń,
- proaktywność, samodzielność, terminowość, zorientowanie na cel,
- komunikatywność i umiejętność współpracy z różnymi zespołami i stanowiskami w organizacji, w tym z zarządem,
Mile widziane
- doświadczenie w zakresie przygotowywania i realizacji badań ilościowych i jakościowych.
Oferta
- Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy,
- Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę,
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- Przyjazną atmosferę w pracy,
- Elastyczność w zakresie wyboru formy zatrudnienia
Szczegóły dotyczące oferty współpracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „PGE Obrót”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.