PGE Obrót w Rzeszowie rekrutuje. Praca na trzech różnych stanowiskach

carpatiabiznes.pl 1 miesiąc temu
Zdjęcie: pge rzeszów praca


Rzeszów/Praca. Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego.

PGE Obrót z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE. Obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji, jednostek samorządu terytorialnego i gospodarstw domowych.

Oferty pracy (PGE Obrót/Rzeszów)

Specjalista w Biurze Zarządzania Usługami Biznesowymi

Twój zakres obowiązków

  • koordynacja i uzgadnianie opisów wymagań biznesowych dla projektów oraz inicjatyw w systemach informatycznych,
  • wsparcie właściciela biznesowego przypisanego obszaru w realizacji analiz biznesowych
  • Monitorowanie jakości i zakresu świadczonych usług ICT oraz prowadzonych na rzecz Spółki prac rozwojowych,
  • Zarządzanie dostępem do usług biznesowych, ustalanie i monitorowanie parametrów SLA,
  • wsparcie zespołu testów oraz kierowników projektów w przygotowywaniu oraz realizacji testów zmian wprowadzanych w systemach informatycznych,
  • wsparcie analityczne użytkowników aplikacji w zakresie nowych funkcjonalności,
  • współtworzenie i utrzymanie standardów niezbędnych do realizacji zmian w projektach lub inicjatywach Spółki,
  • przygotowanie, archiwizacja i utrzymanie dokumentacji,
  • identyfikacja kierunków rozwoju i potrzeb Spółki,
  • dbanie o wizerunek firmy,

Wymagania

  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość systemów klasy ERP i/lub biling lub/i CRM,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • znajomość notacji UML i/lub BPMN – mile widzialne,
  • kompleksowe spojrzenie na problem i determinacja w poszukiwaniu rozwiązań,
  • samodzielność i dobra organizacja pracy,
  • umiejętność szukania nowych rozwiązań i pracy zespołowej,
  • chęć nauki i poznania nowych zagadnień,

Oferta

  • Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy,
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • Przyjazną atmosferę w pracy,

Samodzielny Referent w Biurze ds. Pracowniczych

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą kadrową pracowników.
  • Obsługa procesów zatrudniania, zmiany warunków płac i zakończenia pracy.
  • Sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy- umowy o pracę, świadectwa pracy.
  • Prowadzenie ewidencji personalnej pracowników – prowadzenie akt osobowych.
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy- rozliczanie, monitorowanie urlopów i nieobecności.
  • Obliczanie wymiaru urlopu.
  • Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym.
  • Bieżąca aktualizacja badań lekarskich.
  • Ewidencja szkoleń BHP.
  • Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji pracowniczej.
  • Sporządzanie dokumentacji ZUS – dokumenty zgłoszeniowe, deklaracje rozliczeniowe, dokumentacja zasiłkowa.
  • Prowadzenie comiesięcznych i rocznych uzgodnień ZUS,US,PFRON,GUS.
  • Sporządzanie zestawień, raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.
  • Obsługa programu PŁATNIK, PFRON,GUS.
  • Prowadzenie korespondencji z firmami zewnętrznymi.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe,
  • Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych, programu Płatnik.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office (w szczególności MS Excel).
  • Znajomość programu SAP (ZKL).
  • Komunikatywność, samodzielność, systematyczność, umiejętność poszukiwania rozwiązań.
  • Umiejętność współpracy w zespole oraz wysoka kultura osobista.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu oraz ustalania priorytetów, zarządzania czasem.
  • Dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań.
  • Elastyczność i otwartość na nowe zadania, zdolność do samokształcenia się.

Oferta

  • Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy.
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
  • Przyjazną atmosferę pracy w ambitnym zespole.

Menadżer Customer Experience

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie, współtworzenie Customer Experience w organizacji,
    opracowywanie planów i priorytetyzacja inicjatyw związanych z doskonaleniem doświadczeń klienta i nadzór nad jej realizacją,
  • analiza procesów biznesowych w punktach styku klienta w całym cyklu życia klienta, opracowywanie zmian w ścieżkach klienta (B2B oraz B2C);
  • monitorowanie jakości poziomu obsługi klienta w różnych punktach styku dla poszczególnych kanałów sprzedaży i segmentów klienckich, ilościowa i jakościowa analiza głosu klienta,
  • rozwój Zespołu i zarządzanie grupą kilku osób,
  • zarządzanie wielofunkcyjnymi zespołami,
  • współpraca z różnymi jednostkami organizacyjnymi (działy, zespoły projektowe), mającymi punkty styku z klientem,
  • optymalizacja aspektów UX istniejących rozwiązań i produktów, proponowanie kierunków rozwoju,
  • odpowiedzialność za realizację wzrostów wskaźników satysfakcji i innych KPI związanych z efektywnym wdrażaniem inicjatyw,
  • budowanie i promowanie kultury organizacyjnej ukierunkowanej na klienta – proponowanie rozwiązań,

Wymagania

  • Mierzalne sukcesy w zarządzaniu satysfakcją Klienta w kulturze CX oraz jakością procesów Klienckich w organizacjach działających w obszarze masowej sprzedaży i obsługi Klienta,
  • umiejętność moderowania warsztatów (np. analiza ścieżki klienta, wypracowywanie usprawnień procesów) i wdrażania zmian w strukturze wielofunkcyjnej,
  • umiejętność przygotowania analiz, raportów, wyciągania wniosków biznesowych i formułowania rekomendacji;
  • orientacja na potrzeby klienta i doświadczenie w projektowaniu ścieżek klienta i poprawie jego doświadczeń,
  • proaktywność, samodzielność, terminowość, zorientowanie na cel,
  • komunikatywność i umiejętność współpracy z różnymi zespołami i stanowiskami w organizacji, w tym z zarządem,

Mile widziane

  • doświadczenie w zakresie przygotowywania i realizacji badań ilościowych i jakościowych.

Oferta

  • Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy,
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • Przyjazną atmosferę w pracy,
  • Elastyczność w zakresie wyboru formy zatrudnienia

Szczegóły dotyczące oferty współpracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „PGE Obrót”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.

Idź do oryginalnego materiału