Jak co roku, październik nabiera szczególnego znaczenia – to miesiąc świadomości raka piersi. Na całym świecie symbolizuje siłę kobiet, solidarność i potrzebę regularnej profilaktyki.
Już w sobotę, 25 października, przestrzeń Młyńska 12 w Poznaniu stanie się miejscem spotkań, rozmów i celebracji kobiecej energii. Organizowane przez markę Kinderkraft wydarzenie powstało w kontekście Pink October.
Program ponad trzygodzinnego spotkania łączy ruch, wiedzę i inspirację:
- Joga – prowadzona przez doświadczoną instruktorkę Katarzynę Kończak oraz medytacje z Natalią Uliasz
- Warsztaty z profilaktyki raka piersi – prowadzone przez ekspertkę z Fundacji Rak’n’Roll
- Panel dyskusyjny o kobiecości, macierzyństwie i self-care – rozmowy z ekspertkami i mamami, dzielącymi się doświadczeniem i wskazówkami.
Uczestniczki otrzymają pakiet powitalny z matą i torbą do jogi, szklanym bidonem, apaszką z limitowanej kolekcji Kinderkraft x BIZUU, oraz upominki i zniżki od partnerów.
Gościem specjalnym wydarzenia będzie Karolina Gilon – fotomodelka, prezenterka telewizyjna, influencerka, a prywatnie mama niespełna rocznego Franka, która z dumą pokazuje, iż bycie mamą, nie wyklucza bycia aktywną kobietą.

Całkowity dochód ze sprzedaży biletów na event zostanie przekazany Fundacji Rak’n’Roll. Jednocześnie uczestniczki będą mogły dowiedzieć się więcej o znaczeniu profilaktyki, badań i zdrowego stylu życia.
Regularne badania, samobadanie piersi i świadomość zmian w ciele to proste działania, które mogą wiele zmienić, a w wielu przypadkach choćby uratować życie.
Rak piersi jest najczęściej diagnozowanym nowotworem złośliwym u kobiet – w Polsce co roku dotyka około 20 tysięcy pacjentek – jak podaje Narodowy Fundusz Zdrowia. Choć na początku choroba często nie daje objawów, wczesne wykrycie znacząco zwiększa szanse na całkowite wyleczenie.

– Wierzymy, iż prawdziwa siła marek polega nie tylko na tym, co tworzą, ale także na tym, jak potrafią inspirować i zmieniać świat wokół siebie. Profilaktyka, troska i świadomość to tematy, o których warto mówić głośno – podkreśla Weronika Pawlińska, dyrektor marketingu Kinderkraft.
W dniu wydarzenia, warto śledzić relacje marki Kinderkraft w social mediach – obserwujący będą mogli rzucić okiem na najciekawsze momenty i poczuć atmosferę wydarzenia.
Przez cały październik na stronie kinderkraft.pl prowadzona jest również specjalna kampania #TheArtOfCaring, w której różowe produkty stały się symbolem wsparcia – 10% wartości z ich sprzedaży zostanie przekazane Fundacji Rak’n’Roll. Celem jest połączenie realnej pomocy z edukacją i szerzeniem świadomości na temat profilaktyki raka piersi.
Więcej informacji na temat eventu, jak i akcji sklepu online można znaleźć śledząc social media marki. Bilety znajdziecie tutaj.
***
Artykuł powstał we współpracy z marką Kinderkraft.