Termin realizacji: 18 – 22.11.2024r
Zamierzenia dydaktyczno – wychowawcze:
– rozwijanie twórczej ekspresji ruchowej
– identyfikowanie jednakowych barw
– zaznajomienie z wyrażeniem szaruga jesienna
– rozwijanie pamięci wzrokowej
– rozwijanie szybkości i wytrzymałości
-prawidłowe trzymanie narzędzia malarskiego
– odkrywanie euforii tworzenia
– zwrócenie uwagi na cechy późnej jesieni
– rozwijanie umiejętności zgniatania papieru w kulki
– rozwijanie wrażliwości muzycznej
WIERSZYK „Pada deszczyk”
Pada deszczyk, pada
od samego rana.
Pada deszczyk, pada,
zmoczył nam ubrania.
Przestań wreszcie płakać
chmurko nadąsana,
baw się razem z nami
– hopsa, hopsa, dana.
Chmurka posłuchała,
deszczyk już nie kapie
tylko krople z drzewa
lecą, kto je złapie?
Złapię kroplę, złapię,
klasnę w dłonie obie,
Wkoło się obrócę
i podskoczę sobie.
PIOSENKA ,,Deszczowy berek”
1.Chmurka, chmurkę goni
pada, pada deszcz.
Wiatr chmurkę przegonił
już słoneczko jest.
ref. Berek ty i berek ja
bawią się obłoczki dwa.
Berek, berek raz, dwa,
trzy teraz gonisz ty.
Zaświeciło słońce
to znów pada deszcz.
Kiedy ta zabawa
chmurkom znudzi się.
ref. Berek ty i berek ja
bawią się obłoczki dwa.
Berek, berek raz, dwa,
trzy teraz gonisz ty.
2.Gonią się obłoczki
niebo pełne chmur
Słońce się schowało
będzie padać znów.