Po raz siedemnasty magazyn Press wraz z Instytutem Monitorowania Mediów przeprowadziły badanie TOP MARKA, którego celem jest wyłonienie 500 najpopularniejszych w mediach marek korporacyjnych. Od 2020 r. w badaniu wśród 50 branż uwzględniane jest także szkolnictwo wyższe i niezmiennie w tej klasyfikacji pierwsze miejsce co roku zajmuje Uniwersytet Warszawski. Poniżej głębsza analiza obecności polskich uczelni w mediach w okresie lipiec 2023 − czerwiec 2024 (okres analizowany w raporcie TOP MARKA 2024).
Uniwersytet Warszawski TOP Marką 2024. Jak wypadły inne uczelnie?
perspektywy.pl 1 tydzień temu
- Strona główna
- Edukacja
- Uniwersytet Warszawski TOP Marką 2024. Jak wypadły inne uczelnie?
Powiązane
Co to jest kształcenie bezinteresowne?
2 godzin temu
Dzień Otwarty UwS
8 godzin temu
Urzędnicy kontra kierowcy
9 godzin temu
Polecane
Nie improwizuj, po prostu ucz się języków
1 godzina temu