Urząd Miasta w Piotrkowie zatrudni dwie osoby. Jakie stanowiska są wolne i ile można zarobić?

trybunalski.pl 1 dzień temu

Podinspektor ds. archiwum

Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego poszukuje kandydata na stanowisko Podinspektora ds. archiwum, oferując wynagrodzenie brutto od 4840 do 9000 zł.

Miejsce pracy znajduje się w Pasażu Karola Rudowskiego 10 w Piotrkowie Trybunalskim.

Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało porządkowanie zasobów archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz obsługa akt w zakresie wystawiania zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla ZUS i innych jednostek organizacyjnych, celem ustalenia świadczeń pieniężnych dla byłych pracowników zlikwidowanych jednostek. Dodatkowo, osoba ta będzie odpowiedzialna za przygotowanie materiałów archiwalnych do przekazania do Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim.

Kandydaci muszą posiadać wykształcenie średnie zawodowe lub wyższe (w tym licencjat) oraz ukończony kurs archiwalny I i II stopnia (nie wymagany przy wykształceniu wyższym archiwistycznym).

Wymagane jest minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim lub brak doświadczenia przy wykształceniu wyższym.

Znajomość przepisów prawnych dotyczących archiwistyki, obsługa pakietu MS Office oraz umiejętność pracy w zespole to także istotne wymagania.

Osoby zainteresowane mogą przesyłać dokumenty na adres e-mail: a.karmowska@piotrkow.pl.

https://trybunalski.pl/wiadomosci/akcja-policji-i-abw-w-centrum-polski-chodzi-o-przypadek-zero/5h5BqU0OHnKn0PAr2SHo

Podinspektor ds. pomocy społecznej

Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego poszukuje kandydata na stanowisko Podinspektora ds. pomocy społecznej, oferując wynagrodzenie brutto od 4840 do 9000 zł.

Miejsce pracy znajduje się w Pasażu Karola Rudowskiego 10 w Piotrkowie Trybunalskim.

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało wydawanie decyzji zdrowotnych dla osób nieubezpieczonych, obsługa Piotrkowskiej Karty Mieszkańca, przygotowanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta i uchwał Rady Miasta, a także prowadzenie spraw związanych z ekshumacją i przewozem zwłok. Dodatkowo, osoba ta będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw dotyczących realizacji ustaw o działalności pożytku publicznego, wolontariacie oraz pomocy społecznej, w tym przygotowywanie ogłoszeń o konkursach ofert, rejestrowanie wniosków i umów oraz rozliczanie dotacji.

Kandydaci muszą posiadać wykształcenie średnie lub wyższe oraz minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w przypadku wykształcenia średniego.

Wymagana jest również znajomość przepisów dotyczących pomocy społecznej, działalności pożytku publicznego, cmentarzy, opieki zdrowotnej i opieki nad dziećmi do lat 3.

Osoby zainteresowane mogą przesyłać dokumenty na adres e-mail: a.karmowska@piotrkow.pl.

Idź do oryginalnego materiału