The Proces Sehkemas jest Twoją bramą do Wniebowstąpienie W Ścieżka wygnania 2.
Próba sprawdza twoją siłę w obliczu siedmiu wyzwań i bossa, którego należy ukończyć jeden po drugim. W miarę postępów pokoje będą stawały się coraz trudniejsze, ponieważ będziesz dotknięty klątwami i zacznie brakować ci honoru. Jednak próba musi zostać ukończona, aby zwiększyć swoją siłę na wyższy poziom, dlatego pozwól nam pomóc w kilku wskazówkach.
Oto jak odblokować Próbę Sehkemas w Ścieżka wygnania 2czego możesz się spodziewać w środku i jakie są tego nagrody.
Jak odblokować Próbę Sehkemas w POE2
Aby odblokować Próbę Sehkemas, musisz najpierw pokonać Balbala, zdrajca w Przejściu Zdrajcy w Akcie 2. Po pokonaniu upadną Moneta Barya Balbaliktóry będzie używany jako klucz umożliwiający wejście na rozprawę.
Wróć do karawany Ardury i skorzystaj z mapy pustyni, aby udać się do Próby Sehkemas na górze mapy. Wejdź do środka i znajdź Balbalę czekającą na rozpoczęcie procesu.
Wszystkie wyzwania Próby Sehkemas
Próba Sehkemas to wyzwanie, w którym musisz ukończyć siedem wyzwań z rzędu, aby zmierzyć się z Rattlecage, Niszczycielem Ziemi w ósmym i ostatnim pokoju. Trial of Sehkemas znajduje się na 22 poziomiewięc potwory, z którymi będziesz się mierzył, będą na tym samym poziomie. Możesz jednak podjąć się tego wyzwania w dowolnym momencie, więc jeżeli chcesz mieć łatwiejszy czas, możesz mieć bardzo wysoki poziom i zbyt duży sprzęt.
Przed rozpoczęciem okresu próbnego powinieneś wiedzieć kilka rzeczy:
- Zwłoki — Po rozmowie z Balbalą da ci relikt, przedmiot, który ułatwi ci czas w wersji próbnej, zapewniając ci wzmocnienie. Umieść relikt w Ołtarzu Relikwii po włożeniu monety Barya Balbali. Te relikty mogą zapewnić ci wiele wzmocnień, takich jak zwiększenie twojego całkowitego honoru, maksymalnego życia lub całkowitej ilości świętej wody, którą zdobywasz z fontann.
- Honor — Honor działa jako unikalna suma życia, która jest wykorzystywana przez cały okres próbny. Za każdym razem, gdy zostaniesz trafiony lub odniesiesz obrażenia, stracisz honor w zależności od tego, ile obrażeń odniosłeś. jeżeli twój honor spadnie do zera, poniesiesz porażkę i będziesz musiał zacząć od nowa. Aby zapobiec obniżeniu się honoru do zera, musisz wybrać pokój, który nagradza cię honorem.
- Mapa próbna — Po ukończeniu pierwszego pomieszczenia i każdego kolejnego pomieszczenia, natkniesz się na mapę próbną. Mapa próbna pozwala wybrać, jakie wyzwanie, nagroda i modyfikator będą na Ciebie czekać w następnym pokoju. jeżeli chcesz mieć najłatwiejszy czas, unikaj pomieszczeń, które nękają cię klątwami. jeżeli zależy Ci na zdobyciu jak największej liczby nagród, spróbuj wejść do pomieszczeń, w których otrzymasz klucze.
- Śmierć — jeżeli zginiesz lub stracisz honor, twoja próba zakończy się, ale przez cały czas będziesz mógł spróbować ponownie bez żadnych kosztów. Wejdź w interakcję z Balbalą i poproś o ponowną próbę. Będzie to jednak dotyczyć tylko monety Barya Balbali. jeżeli użyjesz monety Djinn Barya, próba zakończy się po niepowodzeniu i nie będziesz mógł ponownie wejść.
Aby rozpocząć Próbę Sehkemasa, musisz umieścić monetę Barya Balbali wewnątrz ołtarza wraz z wybranymi relikwiami. Ukończ wyzwanie w pierwszym pokoju, aby znaleźć mapę próbną, która pozwoli ci wybrać jedną z pięciu prób:
1/5Zdjęcie: Grinding Gear Games za pośrednictwem Polygon
- Próba Kielicha — Pokonaj wszystkie rzadkie potwory, aby napełnić kielich i przejść do następnego pokoju.
- Próba ucieczki — Wyłącz wszystkie Kryształy Śmierci w pomieszczeniu. Po wyłączeniu kryształu linia wystrzeliwuje w kierunku następnego kryształu, więc podążaj za nią, aby łatwo przejść do następnego pokoju.
- Próba Rękawicy — Znajdź dźwignie ukryte w pomieszczeniu i wchodź w interakcję z nimi, unikając pułapek i czających się w pobliżu wrogów. Po wejściu w interakcję z jedną dźwignią bramy będą się otwierać i zamykać, zmuszając Cię do znalezienia nowej drogi do wyjścia, więc miej oczy szeroko otwarte, czy nie ma otwartych bram!
- Próba klepsydry —Aktywuj klepsydrę i przetrwaj, aż skończy się czas na osiągnięcie sukcesu. jeżeli zabijesz rzadkiego potwora, czas upłynie, ale Twoim głównym celem jest przetrwanie.
- Próba rytualna — Zamknij każdy portal, pokonując przywoływaczy liczów po bokach portalu. Istnieje kilka wariantów tego pomieszczenia, w których portale można zgrupować w pobliżu środka pomieszczenia lub rozrzucić po jego krawędziach. Skoncentruj się na rzucających, ponieważ wrogowie pojawiający się w portalach natychmiast zginą po zamknięciu portali.
Jeśli masz trudności z Próbą Sehkemas, najlepszą wskazówką, jaką mogę ci dać w związku z tymi próbami, jest trzymanie się celu próby. Dąż do celu i unikaj robienia niczego niepotrzebnego, co mogłoby obniżyć twój honor.
Jak pokonać Rattlecage, Earthbreakera
Rattlecage, Earthbreaker to gigantyczny skalny golem, który wyłania się z gromady skał na środku pomieszczenia, gdy się zbliżysz. Oto ruchy, na które warto zwrócić uwagę:
- Rattlecage uderza w ziemię, tworząc wokół ich pięści dużą falę uderzeniową. Ten atak ma nieco powolną animację zakończenia, a Balbala zabrzmi sygnał dźwiękowy, który powie ci, żebyś uważał, więc upewnij się, iż ją słyszysz!
- Grzechotka uderza w ziemię, tworząc miniwulkany i szczeliny w ziemi. Unikaj stania w pobliżu wulkanów, ponieważ wyrzucają one skały, które niszczą twój honor.
- Na podłodze pojawią się kłęby wiatru, co oznacza, iż w okolicy spadnie stalaktyt, więc pamiętaj o oddaleniu się!
Użytkownicy dystansowi mogą wykorzystać gromadę skał, z której wyłonił się Rattlecage, aby uniknąć ich ataków przez większość walki. Użytkownicy walczący w zwarciu będą musieli uważnie obserwować animacje Grzechotnika i odciągać Grzechotnika od wulkanów i stref lądowania, aby utrzymać wysoki poziom honoru.
Próba nagród Sehkemas
Gdy pokonasz Rattlecage, Earthbreakera, wejdziesz do nowego pomieszczenia pełnego skrzyń i ołtarzy.
Jeśli zgromadziłeś dużą liczbę kluczy, możesz otworzyć skrzynie z odpowiednimi kluczami. Brązowe klucze mogą otwierać tylko brązowe skrzynie, srebrne klucze i srebrne skrzynie oraz złote klucze i złote skrzynie. Istnieją cztery brązowe i srebrne skrzynie oraz dwie złote skrzynie, a każda skrzynia zawiera inną nagrodę. Skrzynie będą losowe za każdym razem, gdy ukończysz próbę, ale mogą specjalizować się we wszystkim, od przedmiotów klasowych, reliktów, złota i elementów zbroi. jeżeli pozostały Ci święte wody, możesz kupić przedmioty od Balbali lub wymienić je w Kuźni Keth na więcej kluczy.
Największa nagroda za ukończenie próby musi pochodzić z Ołtarza Przewyższenia. Wejdź w interakcję z ołtarzem, aby wybrać swój Klasa dominacjico da ci dodatkowe drzewo umiejętności pełne mocy.