DIMAQ DAY: trzy konferencje od DIMAQ już w październiku!

iab.org.pl 2 miesięcy temu

IAB Polska ma zaszczyt zaprosić na kolejną edycję konferencji DIMAQ DAY, która odbędzie się jesienią tego roku w trzech polskich miastach. DIMAQ DAY to wyjątkowe wydarzenie skupiające pasjonatów i profesjonalistów z branży marketingu cyfrowego, którzy chcą dzielić się wiedzą, doświadczeniami i być na bieżąco z najnowszymi trendami w digital marketingu.

DIMAQ DAY to nie tylko szansa na zdobycie cennych informacji i umiejętności, ale także okazja do nawiązania nowych relacji biznesowych i wzmocnienia swojego wizerunku jako eksperta w branży.

W poszukiwaniu odpowiedzi na współczesne wyzwania digitalu

Podczas każdego dnia konferencji DIMAQ Day eksperci zaprezentują łącznie 14 prelekcji z obszaru digital marketingu, mediów społecznościowych, sprzedaży, brandingu i strategii marketingowej. Organizatorzy położyli duży nacisk na kwestię komunikacji w dobie zmian społecznych, dlatego też w programie znalazły się zagadnienia dotyczące języka inkluzywnego, oczekiwań Silversów (odbiorców powyżej 60. roku życia), plain language (stosowania prostego języka w komunikacji branżowej) czy problemu greenwashingu w strategii ESG.

Nie zabraknie również wystąpień poruszających tematy techniczne i technologiczne, takich jak Marketing Automation, cyberbezpieczeństwo, big data czy sztuczna inteligencja, która od niemal dwóch lat jest głównym trendem i wyzwaniem branży digitalowej. Jak podkreśla Ewa Opach, Dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska, agenda DIMAQ Day została zaprojektowana z myślą o rewolucyjnych zmianach, z którymi musi poradzić sobie każdy marketer, zarówno ten początkujący, jak i ten doświadczony.

DIMAQ Day w trzech lokalizacjach

Tegoroczna edycja DIMAQ Day odbędzie się tej jesieni na wybranych polskich uczelniach w Katowicach (8.10), we Wrocławiu (9.10) i w Poznaniu (10.10), a agenda w każdej z tych lokalizacji będzie nieco inna. Na wszystkich miłośników branży czekają eksperci z zakresu marketingu internetowego, social mediów, reklamy, technologii i biznesu, m.in.: Grzegorz Borowiecki, Dyrektor Zarządzający, WUNDERTEAM, Magdalena Murzyn, Doradca i konsultant z zakresu marketingu, Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu, Jakub Kania, Digital Marketing Advisor, Agencja Eactive, Kamil Porembiński, Specjalista Marketing Technology, CMO/COO, Qlos i dr Katarzyna Piotrowska, Konsultant Marketingu, kpiotrowska.pl. Konferencję we wszystkich trzech miastach poprowadzi Łukasz Bis – wykładowca WSIiZ w Rzeszowie, zawodowo związany z innowacjami, projektowaniem graficznym, dostępnością i metodykami projektowania.

Program wydarzenia jest zgodny z międzynarodowym standardem kwalifikacji e-marketingowych DIMAQ. Dzięki udziałowi w konferencji posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą uzyskać 20 punktów recertyfikacyjnych.

Szczegółowy harmonogram oraz lista prelegentów są dostępne: na stronie DIMAQ Day

Idź do oryginalnego materiału