Tekst ukazał się w „Filozofuj!” 2022 nr 6 (48), s. 47. W pełnej wersji graficznej jest dostępny w pliku PDF. Odbiorcy Uczniowie VI–VIII klasy szkoły podstawowej. Cele Uczniowie rozumieją pojęcie konsumpcjonizmu. Uczniowie potrafią wskazać dobre i złe strony konsumpcjonizmu. Uczniowie poznają zasady racjonalnej konsumpcji. Metody i formy pracy Tekst Dyskusja Ćwiczenie Eksperyment myślowy Pytania na rozgrzewkę Dlaczego […]
Dorota Monkiewicz: Ile warto konsumować? – scenariusz lekcji filozofii dla uczniów szkół podstawowych
filozofuj.eu 3 dni temu
- Strona główna
- Dzieci
- Dorota Monkiewicz: Ile warto konsumować? – scenariusz lekcji filozofii dla uczniów szkół podstawowych
Powiązane
Na to Lublin wyda budżet obywatelski
5 godzin temu
Polecane
Empik podpowiada, co kupić mężowi na święta
2 godzin temu