Materiały do pobrania

ore.edu.pl 2 tygodni temu

Europejskie portfolio językowe

  • Moja biografia językowa dla dzieci od 6 do 10 lat
  • Mój paszport językowy dla dzieci od 6 do 10 lat
  • Moje dossier dla dzieci od 6 do 10 lat
  • Biografia i dossier dla uczniów od 10 do 15 lat
  • Paszport językowy dla uczniów od 10 do 15 lat
  • Biografia i dossier dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów
  • Paszport językowy dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów
  • Europejskie portfolio dla studentów - przyszłych nauczycieli
  • Lista umiejętności B2
  • Lista umiejętności C1
  • Lista umiejętności C2
  • Europek na zajęciach języków. Poradnik dla nauczycieli i uczniów
  • Czego Janek się nauczy... Poradnik metodyczny dla nauczycieli
  • Jak samodzielnie poznawać języki i kultury. Przewodnik metodyczny
  • EPJ dla dzieci od 6 do 10 lat - Teczka - front
  • EPJ dla dzieci od 6 do 10 lat - Teczka - rewers
  • EPJ dla uczniów od 10 do 15 lat - Okładka
  • Gąsienica Mówka (awers)
  • Gąsienica Mówka (rewers)
  • Dziennik − Jak staję się poliglotą
  • Zestaw naklejek do oceny prac dziecka
  • Kolorowa gąsienica-motyl
  • Moje pierwsze europejskie portfolio językowe. Poradnik dla rodziców i nauczycieli
  • Gąsienica Mówka (całość)
  • Europejskie Portfolio Językowe dla Dorosłych – paszport językowy
  • Europejskie Portfolio Językowe dla uczniów od 10 do 15 lat – nowa wersja

FREPA-system opisu pluralistycznych podejść do języków i kultur

  • System opisu pluralistycznych podejść do języków i kultur (FREPA)
  • FREPA prezentacja w jezyku polskim
  • La souris multilingue PL ćwiczenie
  • La souris multilingue PL rozwiązanie
  • Pomysł na wielojęzyczność. Iwona Tyburska i Jolanta Urbaniak . Artykuł w czasopiśmie Języki Obce w Szkole nr 2/2015
  • Wielojęzyczność w szkole. Małgorzata Jaskuła. Artykuł w czasopiśmie Języki Obce w Szkole nr 2/2015
  • Włączenie rodziców w edukację różnojęzyczną i międzykulturową. Anna Susek. Artykuł w czasopiśmie Języki Obce w Szkole nr 1/2014
  • Wspieranie rozwoju kompetencji różnojęzycznych i międzykulturowych w klasie szkolnej. Michel Candelier, Anna Schröder-Sura. Artykuł w czasopiśmie Języki Obce w Szkole nr 4/2012
  • FREPA System opisu pluralistycznych podejść do języków i kultur

Nauczanie dwujęzyczne

  • Scenariusze lekcji dwujęzycznych. Biologia, chemia, geografia
  • Biologia cz. 1
  • Biologia cz. 2
  • Chemia cz. 1
  • Chemia cz. 2
  • Fizyka cz. 1
  • Fizyka cz. 2
  • Geografia cz. 1
  • Geografia cz. 2
  • Historia cz. 1
  • Historia cz. 2
  • Matematyka cz. 1
  • Matematyka cz. 2
  • Chemia cz. 3
  • Fizyka cz. 3
  • Materiały podsumowujące forum wymiany doświadczeń dyrektorów: Budowanie koalicji na rzecz uczniów zdolnych – kooperacja szkoły z partnerami zewnętrznymi
  • Biologia cz. 3
  • Geografia cz. 3
  • Historia cz. 3
  • Materiały z forum wymiany doświadczeń dyrektorów: Zmiany w organizacji nauczania w szkołach dwujęzycznych oraz szkołach z oddziałami integracyjnymi od 1 IX 2012 r.
  • Zeszyty ćwiczeń do nauczania biologii, chemii, fizyki, geografii, historii, informatyki, matematyki i wiedzy o kulturze w języku angielskim.
  • Program nauczania rok 0
  • Program nauczania języka hiszpańskiego i literatury
  • Program, materiały i ćwiczenia przeznaczone do nauki geografii w sekcjach dwujęzycznych w Polsce
  • Antologia - Jednostki dydaktyczne dla sekcji dwujęzycznych w Polsce
  • Antologia tekstów literackich dla sekcji dwujęzycznych z językiem hiszpańskim w Polsce
  • Program, materiały i ćwiczenia przeznaczone do nauki historii w sekcjach dwujęzycznych w Polsce
  • Mapa Hiszpanii
  • Matematyka cz. 3
  • Zintgrowane nauczanie przedmiotowo-językowe na I etapie edukacyjnym - scenariusze lekcji
  • Zintgrowane nauczanie przedmiotowo-językowe na I etapie edukacyjnym - materiały pomocnicze
  • Tworzenie oddziałów dwujęzycznych w świetle prawa oświatowego
  • Edukacja dwujęzyczna w polskich szkołach. Raport ewaluacyjny
  • Scenariusze lekcji dwujęzycznych z językiem angielskim i hiszpańskim. Materiały pomocnicze dla nauczycieli
  • Jak wspierać szkoły realizujące edukację dwujęzyczną. D. Giżyńska, R. Martynów

Opis metody LDL

  • Uczenie się poprzez nauczanie − LdL. Lernen durch Lehren. Wskazówki do pracy metodą LdL. Część 1
  • Uczenie się poprzez nauczanie − LdL. Lernen durch Lehren. Wskazówki do pracy metodą LdL. Część 2
  • Uczenie się poprzez nauczanie − LdL. Lernen durch Lehren. Wskazówki do pracy metodą LdL. Część 3

Programy

  • Program Nauczania Języka Francuskiego w gimnazjum, w sekcjach dwujęzycznych
  • Program Nauczania Języka Francuskiego w liceum, w sekcjach dwujęzycznych
  • Program Nauczania Języka Angielskiego w gimnazjum, w sekcjach dwujęzycznych
  • Program Nauczania Języka Angielskiego w liceum, w sekcjach dwujęzycznych.
  • Program nauczania języka rosyjskiego w klasach dwujęzycznych z językiem rosyjskim

Przewodnik po zasobach edukacji językowej ORE

  • Przewodnik po zasobach edukacji językowej ORE

Sześciolatek na zajęciach językowych

  • Nowelizacja rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół
  • Trójjęzyczny sześciolatek
  • Wczesne nauczanie języków obcych w Polsce w kontekście europejskim
  • Szanse i wyzwania związane z pracą dydaktyczną na zajęciach językowych w klasach I – III
  • Sześciolatek na zajęciach z języka obcego. Poradnik dla nauczycieli
Idź do oryginalnego materiału