Używając Sztuczna inteligencja (AI) do oznaczania i planowania lekcji Według brytyjskiego sekretarza edukacji, Bridget Phillipson, da nauczycielom więcej czasu.
Oznacza połączenie technologii i edukacji „niezwykle ekscytującego związku”, ona powiedział Bett Show Obecny rząd planuje wykorzystać sztuczną inteligencję w celu oszczędzania czasu nauczycieli, aby dzieci uzyskały najlepszą możliwą edukację i rozwinąć związek między uczniami i nauczycielami. „Podejmę tę wspaniałą nową erę technologiczną, aby zmodernizować nasz system edukacji, poprzeć naszych nauczycieli i dostarczyć naszym dzieciom w całym kraju” – powiedział Phillipson.
Rozwój są w świetle Rządowy plan zmiany -który nakreślił cel, aby zapewnić, iż do 2028 r. 75% pięciolatków będzie dobrego poziomu rozwoju, gdy uruchomi szkołę-a także jej Plan działania możliwości AIw którym rząd nakreślił swój plan wykorzystania sztucznej inteligencji do „zrewolucjonizowania” usług publicznych.
Technologia zawsze była częścią rządowych planów na przyszłość i z duża liczba firm i osób fizycznych Korzystając z technologii, takich jak generatywna sztuczna inteligencja (Genai) w ich codziennym życiu, ważne jest, aby rząd otrzymał wniosek w sektorze publicznym.
Phillipson twierdziła, iż dwie trzecie osób korzystających z Genai in Education twierdzi, iż ma to pozytywny wpływ, i chociaż uznała, iż adopcja technologiczna stanowi wyzwanie, a także korzyść, zauważyła, iż nie ma innego wyjścia, jak dostosować się i zmienić. „Świat choćby pięciu lat temu zniknął na zawsze – już zagubiony, przestarzały wiek” – powiedziała.
Fundusz w wysokości 1 milionów funtów został wydany 16 programistom w celu wdrożenia technologii, aby pomóc nauczycielom w oznaczaniu i spersonalizowanych opiniach uczniów, które wraz z Istniejąca akademia Oak Department for Education Narzędzie do planowania lekcji pomoże zmniejszyć obciążenie nauczycielami.
Twierdziła, iż celem jest użycie sztucznej inteligencji w celu „zmniejszenia pracy lub pomocy w odblokowaniu kryzysu rekrutacji i retencji, z którą stoimy, aby po raz kolejny nauczanie mogło być zawodem, który wywołuje radość, a nie wypalenie”.
Zrozumienie wdrożenia
W interesie pomocy szkół w inwestycji w odpowiednią technologię, wydział wyznaczył również Chartered College of Teaching Leader w opracowywaniu Rady dowodów EDTech w celu oceny, jaka technologia już pracuje dla szkół, a niedawno uruchomiona technologia planu dla Twojej usługi szkolnej jest Zaprojektowany, aby pomóc szkołom zrozumieć, jaką technologię można kupić i jak ją wdrożyć.
W przypadku dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Phillipson powiedział, iż Edtech może być „fundamentalny” do nauki i ogłosił, iż sesje korzystania z technologii wspomagających w klasach staną się obowiązkową częścią szkolenia nauczycieli w 2025 r.
„Liderzy powiedzieli nam, iż efektywne wykorzystanie tego rodzaju technologii może mieć ogromny wpływ nie tylko na wyniki akademickie, ale także na zaufanie dzieci do zespołu w klasie” – powiedziała.
W wielu przypadkach, Brak kultury integracyjnej w sektorze technologicznym Zapobiega wyborze tych kariery z różnych i niedostatecznie reprezentowanych środowisk, a zgodnie z danymi zebranymi na temat nieobecności uczniów szkoła nie jest inna.
Szkoły średnie mają teraz dostęp do danych dotyczących nieobecności uczniów poprzez narzędzie View Your Education Data, aby pomóc im zrozumieć, jak poradzić sobie z brakującymi dniami, a Phillipson twierdzi, iż niektóre dzieci nie uczęszczają z powodu „kryzysu przynależności”. Jej nadzieją jest to, iż więcej dzieci zacznie czuć, iż „należą” do szkoły, co z kolei zwiększy frekwencję.
Inicjatywy podkreślił Phillipson, zarówno obecne, jak i przyszłe, mają na celu umożliwienie nauczycielom więcej czasu z uczniami i zwiększenie „więzi” między nauczycielem a uczniem.
„Wraca do naszych najwcześniejszych dni jako ludzie” – powiedziała. „Wszystko w edukacji, które nastąpiło od tamtej pory, wszystko, co jest dostarczone dzieciom, które ma na celu wsparcie, głęboko szczególny związek między nauczycielem a nauczaniem.
“[Teachers] Wartości kształtu, budują przynależność i dlatego Edtech jest tak ekscytujący i tak potężny ” – powiedział Phillipson. „Ponieważ pomoże to dostarczyć nową erę uczenia się i ożywić tę więź między nauczycielem a uczniem”.
Ale istnieje obawa branżowa, iż nauczyciele będą potrzebować dalszej pomocy i edukacji, aby skutecznie korzystać z tych narzędzi – z BCS, Chartered Institute for Itpowołując się na własne badania, w których 19% nauczycieli nie jest zainteresowanych korzystaniem z AI teraz ani w przyszłości.
Julia Adamson, dyrektor zarządzający ds. Edukacji i korzyści publicznych w BCS, powiedziała: „Nauczyciele widzą możliwość przedstawiania AI, aby przekształcić swoją pracę i życie swoich uczniów, od oszczędzania czasu w planach lekcji, do personalizacji uczenia się dla każdej młodej osoby.
„Ale potrzebują lepszego szkolenia i wskazówek, aby zwiększyć pewność AI, aby upewnić się, iż jest ono używane i zmniejsza niekorzystną sytuację w systemie edukacji”.