Olimp Labs rekrutuje. Praca w Rzeszowie, Nagawczynie i Pustyni

carpatiabiznes.pl 23 godzin temu
Zdjęcie: olimp labs praca


Praca. Olimp Labs to polska firma farmaceutyczna specjalizująca się w produkcji suplementów diety, odżywek dla sportowców oraz produktów leczniczych.

Produkty Olimp Labs są dostępne nie tylko w Polsce, ale także na rynkach międzynarodowych, m.in. w Europie, Azji i Ameryce.

Oferty pracy: Olimp Labs – Nagawczyna

Specjalista ds. controllingu

Twój zakres obowiązków

  • Udział w procesie tworzenia budżetów, prognoz i planów finansowych
  • Analiza rentowności produktów, kanałów dystrybucji, klientów, projektów, itp.
  • Sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy dla Zarządu i kierownictwa wraz z wyciąganiem wniosków z analizy
  • analiza efektywności procesów produkcyjnych, struktury kosztów wytworzenia, identyfikacji obszarów strat i nieefektywności w procesach
  • rozwijanie narzędzi do pracy, w tym BI, AI
  • obsługa modułu controllingowego w systemie SAP (master data: Miejsca Powstawania Kosztów, Zlecenia Wewnętrzne, elementy kosztów)
  • udział w działaniach racjonalizatorskich i budowaniu schematów działania

Wymagania

  • wykształcenie wyższe – ekonomia, finanse lub pokrewne
  • doświadczenie w dziale finansowym w organizacji o profilu produkcyjnym powyżej 3 lat
  • bardzo dobra znajomość MS Excel, Power Query,
  • znajomość systemu BI,
  • znajomość programu SAP – FI/CO,
  • znajomość języka angielskiego pozwalającą na czytanie specjalistycznych publikacji finansowych
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
  • rzetelność i dokładność
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
  • umiejętność pracy pod presją czasu i w zmieniającym się środowisku pracy z nastawieniem na terminowość realizacji zadań
  • inicjatywa i proaktywność w wykonywaniu zadań

Mile widziane

  • umiejętność wdrażania i pracy z hurtownią danych
  • znajomość VBA
  • znajomość SAP BW/4HANA

Oferta

  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, powierzonych obowiązków i osiąganych wyników
  • umowę o pracę
  • narzędzia pracy niezbędne na danym stanowisku
  • prywatną opiekę medyczną , ubezpieczenie na życie
  • kartę Multi Sport
  • stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i międzynarodowym
  • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe

Oferty pracy: Olimp Labs – Rzeszów

Key Account Manager FMCG (rynek nowoczesny)

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa kluczowych klientów w rynku nowoczesnym
  • Pozyskiwanie nowych sieci handlowych- rynek nowoczesny oraz tradycyjny
  • Bieżąca analiza rynku oraz działań konkurencji
  • Organizacja oraz rozliczanie akcji promocyjnych u klientów
  • Wdrożenia nowych produktów do sieci handlowych
  • Nadzór nad realizacją zamówień sprzedażowych
  • Realizacja planów sprzedaży
  • Sporządzanie ofert handlowych dla sieci
  • Ścisła kooperacja z pozostałymi działami w firmie
  • Raportowanie swoich działań
  • Kontrola egzekucji należności od powierzonych klientów
  • Negocjacje warunków handlowych oraz bieżącej współpracy z powierzonymi klientami
  • Udział w targach i konferencjach wybranych sieci handlowych

Wymagania

  • Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku KAM ( kooperacja z sieciami w kanale nowoczesnym)
  • Bardzo dobra znajomość sieci w kraju , w szczególności dyskontów
  • Znajomość Microsoft Office
  • Gotowość do wyjazdów służbowych
  • Umiejętność planowania i ustalania priorytetów
  • Dyspozycyjność, sumienność , entuzjazm i motywacja do pracy , łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Prawo jazdy kat B

Mile widziane

  • Znajomość jeżyka angielskiego

Oferta

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, powierzonych obowiązków i osiąganych wyników
  • Możliwość samodzielnego realizowania zadań
  • Narzędzia pracy niezbędne na danym stanowisku
  • Prywatną opiekę medyczną , ubezpieczenie na życie
  • Kartę Multi Sport
  • SmartLunch
  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i międzynarodowym
  • Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
  • Możliwość rozwoju i awansu

Oferty pracy: Olimp Labs – Pustynia

Pracownik Magazynowy

Twój zakres obowiązków

  • Rozładunek i przyjmowanie towarów
  • Kompletacja zamówień
  • Przygotowywanie towarów do wysyłki
  • Obsługa doków spedycyjnych
  • Wydanie i załadunek towarów
  • Prowadzenie niezbędnej dokumentacji magazynowej i spedycyjnej
  • Obsługą systemu zarządzania magazynem WMS i innych programów magazynowych
  • Dbałość o powierzony towar i mienie firmy
  • Współpraca z pracownikami magazynu, logistyki oraz sprzedaży

Wymagania

  • doświadczenie w pracy na stanowisku magazyniera
  • umiejętność obsługi terminali i skanerów magazynowych
  • teoretyczna oraz praktyczna znajomość z zakresu obiegu dokumentacji magazynowej
  • silna motywacja do pracy, pozytywne nastawienie do wykonywanych obowiązków
  • zaangażowanie w realizację zadań
  • dyspozycyjność, sumienność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania
  • umiejętność pracy w zespole
  • gotowość do pracy fizycznej w systemie 4-brygadowym
  • książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych

Mile widziane

  • doświadczenie w obsłudze systemów magazynowych klasy WMS
  • uprawnienia do kierowania wózkiem widłowym

Oferta

  • stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i międzynarodowym
  • pracę w nowoczesnym centrum logistycznym wyposażonym w najnowsze rozwiązanie z dziedziny automatyki magazynowej
  • umowę o pracę
  • prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenia grupowe
  • kartę Multi Sport
  • szkolenia i rozwój
  • Smart Lunch

Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „Olimp Labs”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.

Idź do oryginalnego materiału