Patronat IAB Polska: Trendbook 2025 od Focus Nation

iab.org.pl 2 dni temu

Do publikacji wybrano 14 trendów, zestawionych z komentarzami 17 niezależnych ekspertów oraz zweryfikowanych badaniami przeprowadzonymi przez firmę badawczą IQS. W Trendbooku znalazły się dane i wnioski z badania. To 100 stron praktycznej wiedzy i wskazówek, których zadaniem jest wspierać pracę marketerów w doborze strategii w zmieniającej się rzeczywistości.

Publikacja jest darmowa, podana w przyjaznej formie pliku pdf, który można pobrać bezpłatnie na stronie autora.

Trendbook składa się z różnych perspektyw na temat najbardziej palących zagadnień komunikacyjnych w 2025 roku:

  • Algorytmiczna efektywność vs Czynnik białkowy
  • Ekosystemy cyfrowe vs Decentralizacja aplikacji
  • Retromania vs Tech-centryzm
  • Technoretail vs E-physical shopping
  • Internet przestrzenny vs Offline’owy azyl
  • Kulturowe zanurzenie vs Kosmopolityczne uniwersum
  • Multiwersum vs Technologiczny minimalizm

W Trendbooku 2025 „Wojna Światów” swojego eksperckiego komentarza udzielili CMO IAB Polska, Włodzimierz Schmidt, oraz Dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, Ewa Opach.

Partnerami głównymi Trendbooka są:
IAB Polska i DIMAQ Polska, które objęły publikację Patronatem Honorowym.

IAA Polska – Branżowy Partner Merytoryczny
IQS – Partner Badawczy

Idź do oryginalnego materiału