Do publikacji wybrano 14 trendów, zestawionych z komentarzami 17 niezależnych ekspertów oraz zweryfikowanych badaniami przeprowadzonymi przez firmę badawczą IQS. W Trendbooku znalazły się dane i wnioski z badania. To 100 stron praktycznej wiedzy i wskazówek, których zadaniem jest wspierać pracę marketerów w doborze strategii w zmieniającej się rzeczywistości.
Publikacja jest darmowa, podana w przyjaznej formie pliku pdf, który można pobrać bezpłatnie na stronie autora.
Trendbook składa się z różnych perspektyw na temat najbardziej palących zagadnień komunikacyjnych w 2025 roku:
- Algorytmiczna efektywność vs Czynnik białkowy
- Ekosystemy cyfrowe vs Decentralizacja aplikacji
- Retromania vs Tech-centryzm
- Technoretail vs E-physical shopping
- Internet przestrzenny vs Offline’owy azyl
- Kulturowe zanurzenie vs Kosmopolityczne uniwersum
- Multiwersum vs Technologiczny minimalizm
W Trendbooku 2025 „Wojna Światów” swojego eksperckiego komentarza udzielili CMO IAB Polska, Włodzimierz Schmidt, oraz Dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, Ewa Opach.
Partnerami głównymi Trendbooka są:
IAB Polska i DIMAQ Polska, które objęły publikację Patronatem Honorowym.
IAA Polska – Branżowy Partner Merytoryczny
IQS – Partner Badawczy