
Ogólnopolska kampania edukacyjna Volvo For Safety dotarła do półmetka. Interaktywne miasteczko bezpieczeństwa, które od maja odwiedziło pięć polskich miast – Warszawę, Wrocław, Sopot, Bydgoszcz i Łódź – przyciągnęło już łącznie 44 809 uczestników.
Jak podkreślają organizatorzy, tak wysoka frekwencja przerosła ich najśmielsze oczekiwania i potwierdza, iż temat bezpieczeństwa na drogach jest dla Polaków niezwykle ważny.
Największym zainteresowaniem, zarówno wśród dorosłych, jak i dzieci, cieszyły się profesjonalne symulatory, które pozwalały w kontrolowanych warunkach doświadczyć niebezpiecznych sytuacji drogowych. Do najpopularniejszych z 16 dostępnych urządzeń należały symulator dachowania, symulator zderzeń (uzmysławiający siły działające na ciało choćby przy niskiej prędkości) oraz symulator widoczności pieszego z kabiny ciężarówki Volvo Truck.
„Cieszymy się, iż kampania Volvo For Safety spotkała się z tak dużym zainteresowaniem. To dowód na to, iż Polacy chcą nie tylko jeździć bezpieczniej, ale też zdobywać wiedzę i doświadczenie, które realnie wpływają na poprawę bezpieczeństwa na drogach” – mówi Emil Dembiński, Managing Director Volvo Car Poland.
Potrzebę edukacji potwierdzają badania zlecone przez markę, z których wynika m.in., iż 64% Polaków uważa, iż na naszych drogach jeździ się niebezpiecznie, a 32% kierowców bagatelizuje jazdę zgodną z ograniczeniami prędkości.
Kampania jeszcze się nie kończy. W drugiej połowie wakacji i na początku jesieni interaktywne miasteczko Volvo For Safety odwiedzi kolejne miasta: Toruń (8-10 sierpnia), Kraków (5-7 września), Katowice (12-14 września) i Częstochowę (19-21 września). Wstęp na wszystkie wydarzenia jest bezpłatny.
Dodatkowo, Volvo For Safety pojawi się również na Kongresie Nowej Mobilności 2025 w Katowicach, który odbędzie się w dniach 23–25 września. Będzie to okazja nie tylko do zaprezentowania rozwiązań bezpieczeństwa, ale także do udziału w debacie o przyszłości transportu i elektromobilności w Europie.
Ruszył konwój Volvo For Safety: zobacz kiedy będzie w twoim mieście!
Jeśli artykuł Prawie 45 tysięcy Polaków wzięło udział w akcji Volvo For Safety. Symulatory hitem lata nie wygląda prawidłowo w Twoim czytniku RSS, to zobacz go na iMagazine.