W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalistka / Specjalista ds. podatku PIT
Miejsce pracy: Poznań Śródmieście
Wymiar etatu: ½ lub kooperacja b2b
Nr ref. SPIT/07/2025
Zakres obowiązków:
- weryfikacja i sporządzanie opinii na temat świadczeń płacowych i pozapłacowych pod względem opodatkowania podatkiem PIT;
- sporządzanie wniosków o wydanie interpretacji indywidualnej w zakresie PIT;
- weryfikacja interpretacji podatkowych ogólnych i indywidualnych pod względem możliwości implementacji w UAM;
- bieżąca analiza zmian przepisów podatkowych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe o specjalności podatki;
- biegła znajomość obowiązujących przepisów podatkowych, w szczególności ustawy o PIT;
- doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty ds. podatków;
- sprawne posługiwanie się pakietem MS Office, w szczególności Excel;
- dobra organizacja pracy, systematyczność, samodzielność, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- szeroki pakiet świadczeń pozapłacowych;
- rozwój kwalifikacji zawodowych;
- atmosferę szacunku i współpracy;
- elastyczne godziny pracy.
Zapraszamy do przesłania CV
Uprzejmie informujemy, iż odpowiadamy tylko na wybrane oferty.
Klauzula informacyjna RODO (na potrzeby obecnej i przyszłych rekrutacji)
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, z siedzibą przy ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, NIP 777 00 06 350, REGON 000001293, zwany dalej Administratorem. Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@amu.edu.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- przeprowadzenia i udziału w procesie rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu,
- przeprowadzenia i udziału w kolejnych procesach rekrutacji na to samo stanowisko lub stanowisko odpowiadające Pani/Pana kwalifikacjom lub doświadczeniu,
- ustalania, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami.
- Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, e, f i art. 9 ust. 2 lit. a, f, j Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1, dalej: RODO) oraz inne akty prawne, w szczególności odpowiednio ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy wraz z aktami wykonawczymi lub ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny wraz z aktami wykonawczymi, ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wraz z aktami wykonawczymi.
- Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również przez podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych lub którym udostępnia dane osobowe, w szczególności w zakresie obsługi informatycznej, prawnej, kadrowej, księgowej, BHP, ochrony osób i mienia lub ochrony danych osobowych, organy ścigania, organy kontrolne, organy podatkowe, organy systemu ubezpieczeń społecznych i Narodowy Fundusz Zdrowia.
- Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji lub wynika z przepisów prawa; w przypadku niepodania tych danych, przeprowadzenie procesu rekrutacji jest niemożliwe. W pozostałym zakresie Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody lub na podstawie innych przesłanek dopuszczalności przetwarzania wskazanych w art. 6 i 9 RODO.
- W zależności od podstawy przetwarzania, posiada Pani/Pan prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz powiadomienia odbiorców danych o sprostowaniu lub usunięciu danych osobowych lub ograniczeniu przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
- przenoszenia danych osobowych,
- otrzymywania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych),
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie przesłanek zawartych w przepisach art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit. a RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zgodę można wycofać kontaktując się mailowo lub telefonicznie z Sekcją Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego Pracowników UAM.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania przedmiotowego procesu rekrutacji.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane, także w okresie 6 miesięcy po zakończeniu przedmiotowego procesu rekrutacji. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane także później, przez okres wynikający z odpowiednich przepisów prawa (terminy przechowywania dokumentacji - jeżeli przepisy wskazują taki obowiązek, jak również terminy przedawnienia roszczeń). Dla potrzeb prowadzenia innych procesów rekrutacji, Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, pod warunkiem wyrażenia na to przez Panią/ Pana odrębnej zgody.
Klauzula zgody
Zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a oraz art. 9 ust.2 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. U. UE L 119/1 z dnia 4 maja 2016r.) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 Kodeksu Pracy (imię, imiona i nazwisko; imiona rodziców; data urodzenia; miejsce zamieszkania; adres do korespondencji; wykształcenie; przebieg dotychczasowego zatrudnienia), zawartych w mojej ofercie pracy w celu mojego udziału w procesie rekrutacji. Administrator poinformował mnie, iż mam prawo do odwołania zgody w dowolnym momencie.
Procedura zgłoszeń naruszeń prawa
Informacja o procedurze zgłoszeń wewnętrznych, o której mowa w ustawie z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. poz. 928), ogłoszonej zarządzeniem nr 5/2023/2024 Rektora Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu z dnia 17 września 2024 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu zgłoszeń wewnętrznych dotyczących naruszenia prawa i podejmowania działań następczych w Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Poniżej linki do zarządzenia wraz z załącznikami:
https://amu.edu.pl/__data/assets/pdf_file/0034/605968/ZR-5-2023-2024.pdf
https://amu.edu.pl/__data/assets/pdf_file/0030/605964/Regulamin-zgloszen.pdf
https://amu.edu.pl/__data/assets/pdf_file/0031/605965/Klauzula-informacyjna-sygnalisci.pdf