Praca. BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego jest częścią międzynarodowego koncernu BSH Home Appliances Group.
Firma oferuje na polskim rynku portfolio AGD marek Bosch, Siemens i Gaggenau.
BSH posiada w Polsce sześć fabryk.
Oferty pracy: BSH – Rzeszów
Stażysta/ka w Laboratorium Beverage
Twój zakres obowiązków
- Planowanie, wykonywanie i raportowanie badań laboratoryjnych w zakresie kapsułkowych ekspresów do kawy;
- Opracowywanie i rozwijanie metod badawczych oraz urządzeń pomiarowych;
- Planowanie i realizacja projektów laboratoryjnych w fazie rozwoju produktu oraz w produkcji seryjnej;
- Wspieranie prac mających na celu utrzymanie standardu 5S;
- Współpraca z innymi działami R&D w lokalizacjach BSH.
Wymagania
- Aktualny status studenta;
- Student/ka 3 lub 4 roku studiów mechanicznych, mechatronicznych lub podobnych;
- Dyspozycyjność min. 24 godzin w tygodniu;
- Znajomość rysunku technicznego;
- Znajomość pakietu MS Office Excel Word;
- Bardzo dobre zdolności organizacyjne i komunikacyjne nastawione na współpracę;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Proaktywna postawa oraz chęć nauki i rozwoju.
Stażysta/ka w Sekcji Konstrukcji
Twój zakres obowiązków
- Opracowywanie i wprowadzanie zmian konstrukcyjnych w dokumentacji 2D i 3D dla nowych i istniejących produktów;
- Wsparcie procesu zwalniania detali do produkcji seryjnej.
Wymagania
- Aktualny status studenta – warunek konieczny;
- Student kierunków: mechanika, mechatronika, technologia budowy maszyn, automatyka, robotyka;
- Dostępność w wymiarze min. 24h/tydzień;
- Znajomość systemu CAD NX;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Znajomości pakietu MS Office – w szczególności MS Excel;
- Wysokie umiejętności analityczne;
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
Mile widziane
- Mile widziana znajomość systemu Teamcenter;
Stażysta/ka w Dziale R&D (Sekcja Rozwoju Fabryki)
Twój zakres obowiązków
- Opracowywanie oraz wdrażanie zmian w produktach;
- Opracowywanie dokumentacji technicznej;
- Współpraca z zewnętrznymi i wewnętrznymi interesariuszami;
- Realizacja innych zadań wynikających z bieżących potrzeb Sekcji Rozwoju.
Wymagania
- Student studiów technicznych na kierunkach: mechanika, inżynieria produkcji lub pokrewne;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Znajomość rysunku technicznego oraz systemu CAD-NX;
- Kreatywność i inicjatywa w działaniu;
- Gotowość do samodzielnego poszukiwania rozwiązań.
Stażysta/ka w Sekcji Laboratorium R&D
Twój zakres obowiązków
- Analiza konstrukcji urządzeń gospodarstwa domowego;
- Budowanie i ulepszanie prototypów oraz produktów – obszar elektroniki i silników;
- Opracowywanie i rozwijanie metod badawczych;
- Przygotowywanie i wykonywanie testów i badań;
- Przygotowywanie i analizowanie raportów z badań.
Wymagania
- Student 3-4 rok studiów kierunków: elektrotechnika, elektromechanika, mechatronika;
- Dostępność przez min 24h/tydzień;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Postawa zorientowana na cel;
- Kreatywność i inicjatywa w działaniu;
- Wysoka motywacja i elastyczność;
- Rozwinięte kompetencje komunikacyjne;
- Umiejętności manualne;
- Znajomość podstaw VBA oraz programów CAD 2D – mile widziana.
Kupiec
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie kategorią materiałów bezpośrednio-produkcyjnych;
- Współtworzenie i uczestnictwo w tworzeniu/zarządzaniu Strategią Grupy Materiałów/Dostawców (MGS);
- Nadzór nad terminowymi wdrożeniami projektów w zakresie odpowiedzialności zakupowej;
- Analiza umów i negocjowanie warunków handlowych;
- Planowanie kosztów materiałowych / inwestycji dla projektu i ich analiza;
- Bezpośredni kontakt i utrzymywanie stałych relacji z dostawcami oraz klientami wewnętrznymi;
- Współuczestnictwo w audytowaniu dostawców;
- Poszukiwanie alternatywnych dostawców i ich kwalifikacja w ramach procesów zakupowych;
- Realizacja założonych KPIs;
- Przestrzeganie polityki zakupowej spółki (dokonywanie zakupów materiałów produkcyjnych na potrzeby zleceń i kontraktów);
- Przygotowywanie analiz, raportów i sprawozdań.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne;
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie – warunek konieczny;
- 1-3 lat doświadczenia w dziale zakupów w międzynarodowej firmie;
- Doświadczenie w kontaktach z dostawcami materiałów produkcyjnych;
- Doświadczenie w zarządzaniu grupami materiałowymi;
- Umiejętności analityczne;
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word).
Supplier Development Engineer
Your responsibilities
- Leads projects at suppliers for performance improvement by following Lean principles and using Lean tools including carrying out the necessary trainings;
- Evaluate design of produced components/goods regarding best manufacturability and question requirements;
- Evaluate available packaging and transportation solution in comparison with alternative scenarios for components/goods;
- Analyze costs of serial running components and their production process and realize cost optimized scenarios according to VSM (Value Stream Mapping);
- Support purchasing in achieving cost targets;
- Provide cost transparency for components and/or processes within product development projects and evaluate alternative scenarios for cost – and value stream optimized component designs and/or manufacturing processes.
- Work in close co-operation with suppliers to create the best value stream and production processes for new components/goods;
- Build and enlarge internal knowledge for different (current and new) production processes and or transportation concepts.
- Active participation in cost evaluation within early stage of Project Development
Requirements
- Bachelor degree or higher in Engineering (Industrial-, Electrical-, Mechanical- or similar) or Business Administration with related work experience;
- Minimum 3 years work experience with Lean tools e.g. VSM/D, 5S, Line balancing, Supermarket, Kanban, SMED, Milk Run, TPM;
- Experience in product cost calculation highly beneficial;
- Excellent communication & argumentation skills with the ability to work effectively at all levels, individually or in a team;
- High self-motivation and assertiveness;
- Fluent English;
- Basic German skills are appreciated;
- Willingness for frequent business trips up to 30% of total working time.
- Experience and understanding of Production Processes at Suppliers in different branches (e.g. injection molding production, assemblies, electronics)
Project Purchasing Specialist
Your responsibilities
- First point of contact for the project team Purchasing function or for the buyers for the project;
- Project tracking and status regarding purchasing and Externally sourced parts (sourcing plan, project one-pager, etc.);
- Support design-to-cost activities and target cost Activities as well as purchasing data for budget and Target price setting;
- Providing data for make-or-buy decisions for the shopping area;
- Taking on tasks of international specialist purchasing Requirement and in coordination with specialist purchasing.
Requirements
- Completed studies in the field of industrial engineering or comparable engineering course;
- Several years of professional experience in specialist purchasing or Project management an advantage;
- Dealing professionally with suppliers and others Project partners;
- Fluent German and English skills as well Willingness to travel internationally;
- Strong personal responsibility and independence as well;
- Knowledge of MS Office and SAP desirable.
Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „BSH”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.