Staże i oferty pracy w BSH Rzeszów. Firma oferuje kilka stanowisk

carpatiabiznes.pl 5 godzin temu
Zdjęcie: bsh rzeszów


Praca. BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego jest częścią międzynarodowego koncernu BSH Home Appliances Group.

Firma oferuje na polskim rynku portfolio AGD marek Bosch, Siemens i Gaggenau.

BSH posiada w Polsce sześć fabryk.

Oferty pracy: BSH – Rzeszów

Stażysta/ka w Laboratorium Beverage

Twój zakres obowiązków

  • Planowanie, wykonywanie i raportowanie badań laboratoryjnych w zakresie kapsułkowych ekspresów do kawy;
  • Opracowywanie i rozwijanie metod badawczych oraz urządzeń pomiarowych;
  • Planowanie i realizacja projektów laboratoryjnych w fazie rozwoju produktu oraz w produkcji seryjnej;
  • Wspieranie prac mających na celu utrzymanie standardu 5S;
  • Współpraca z innymi działami R&D w lokalizacjach BSH.

Wymagania

  • Aktualny status studenta;
  • Student/ka 3 lub 4 roku studiów mechanicznych, mechatronicznych lub podobnych;
  • Dyspozycyjność min. 24 godzin w tygodniu;
  • Znajomość rysunku technicznego;
  • Znajomość pakietu MS Office Excel Word;
  • Bardzo dobre zdolności organizacyjne i komunikacyjne nastawione na współpracę;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Proaktywna postawa oraz chęć nauki i rozwoju.

Stażysta/ka w Sekcji Konstrukcji

Twój zakres obowiązków

  • Opracowywanie i wprowadzanie zmian konstrukcyjnych w dokumentacji 2D i 3D dla nowych i istniejących produktów;
  • Wsparcie procesu zwalniania detali do produkcji seryjnej.

Wymagania

  • Aktualny status studenta – warunek konieczny;
  • Student kierunków: mechanika, mechatronika, technologia budowy maszyn, automatyka, robotyka;
  • Dostępność w wymiarze min. 24h/tydzień;
  • Znajomość systemu CAD NX;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Znajomości pakietu MS Office – w szczególności MS Excel;
  • Wysokie umiejętności analityczne;
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.

Mile widziane

  • Mile widziana znajomość systemu Teamcenter;

Stażysta/ka w Dziale R&D (Sekcja Rozwoju Fabryki)

Twój zakres obowiązków

  • Opracowywanie oraz wdrażanie zmian w produktach;
  • Opracowywanie dokumentacji technicznej;
  • Współpraca z zewnętrznymi i wewnętrznymi interesariuszami;
  • Realizacja innych zadań wynikających z bieżących potrzeb Sekcji Rozwoju.

Wymagania

  • Student studiów technicznych na kierunkach: mechanika, inżynieria produkcji lub pokrewne;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Znajomość rysunku technicznego oraz systemu CAD-NX;
  • Kreatywność i inicjatywa w działaniu;
  • Gotowość do samodzielnego poszukiwania rozwiązań.

Stażysta/ka w Sekcji Laboratorium R&D

Twój zakres obowiązków

  • Analiza konstrukcji urządzeń gospodarstwa domowego;
  • Budowanie i ulepszanie prototypów oraz produktów – obszar elektroniki i silników;
  • Opracowywanie i rozwijanie metod badawczych;
  • Przygotowywanie i wykonywanie testów i badań;
  • Przygotowywanie i analizowanie raportów z badań.

Wymagania

  • Student 3-4 rok studiów kierunków: elektrotechnika, elektromechanika, mechatronika;
  • Dostępność przez min 24h/tydzień;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Postawa zorientowana na cel;
  • Kreatywność i inicjatywa w działaniu;
  • Wysoka motywacja i elastyczność;
  • Rozwinięte kompetencje komunikacyjne;
  • Umiejętności manualne;
  • Znajomość podstaw VBA oraz programów CAD 2D – mile widziana.

Kupiec

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie kategorią materiałów bezpośrednio-produkcyjnych;
  • Współtworzenie i uczestnictwo w tworzeniu/zarządzaniu Strategią Grupy Materiałów/Dostawców (MGS);
  • Nadzór nad terminowymi wdrożeniami projektów w zakresie odpowiedzialności zakupowej;
  • Analiza umów i negocjowanie warunków handlowych;
  • Planowanie kosztów materiałowych / inwestycji dla projektu i ich analiza;
  • Bezpośredni kontakt i utrzymywanie stałych relacji z dostawcami oraz klientami wewnętrznymi;
  • Współuczestnictwo w audytowaniu dostawców;
  • Poszukiwanie alternatywnych dostawców i ich kwalifikacja w ramach procesów zakupowych;
  • Realizacja założonych KPIs;
  • Przestrzeganie polityki zakupowej spółki (dokonywanie zakupów materiałów produkcyjnych na potrzeby zleceń i kontraktów);
  • Przygotowywanie analiz, raportów i sprawozdań.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne;
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie – warunek konieczny;
  • 1-3 lat doświadczenia w dziale zakupów w międzynarodowej firmie;
  • Doświadczenie w kontaktach z dostawcami materiałów produkcyjnych;
  • Doświadczenie w zarządzaniu grupami materiałowymi;
  • Umiejętności analityczne;
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word).

Supplier Development Engineer

Your responsibilities

  • Leads projects at suppliers for performance improvement by following Lean principles and using Lean tools including carrying out the necessary trainings;
  • Evaluate design of produced components/goods regarding best manufacturability and question requirements;
  • Evaluate available packaging and transportation solution in comparison with alternative scenarios for components/goods;
  • Analyze costs of serial running components and their production process and realize cost optimized scenarios according to VSM (Value Stream Mapping);
  • Support purchasing in achieving cost targets;
  • Provide cost transparency for components and/or processes within product development projects and evaluate alternative scenarios for cost – and value stream optimized component designs and/or manufacturing processes.
  • Work in close co-operation with suppliers to create the best value stream and production processes for new components/goods;
  • Build and enlarge internal knowledge for different (current and new) production processes and or transportation concepts.
  • Active participation in cost evaluation within early stage of Project Development

Requirements

  • Bachelor degree or higher in Engineering (Industrial-, Electrical-, Mechanical- or similar) or Business Administration with related work experience;
  • Minimum 3 years work experience with Lean tools e.g. VSM/D, 5S, Line balancing, Supermarket, Kanban, SMED, Milk Run, TPM;
  • Experience in product cost calculation highly beneficial;
  • Excellent communication & argumentation skills with the ability to work effectively at all levels, individually or in a team;
  • High self-motivation and assertiveness;
  • Fluent English;
  • Basic German skills are appreciated;
  • Willingness for frequent business trips up to 30% of total working time.
  • Experience and understanding of Production Processes at Suppliers in different branches (e.g. injection molding production, assemblies, electronics)

Project Purchasing Specialist

Your responsibilities

  • First point of contact for the project team Purchasing function or for the buyers for the project;
  • Project tracking and status regarding purchasing and Externally sourced parts (sourcing plan, project one-pager, etc.);
  • Support design-to-cost activities and target cost Activities as well as purchasing data for budget and Target price setting;
  • Providing data for make-or-buy decisions for the shopping area;
  • Taking on tasks of international specialist purchasing Requirement and in coordination with specialist purchasing.

Requirements

  • Completed studies in the field of industrial engineering or comparable engineering course;
  • Several years of professional experience in specialist purchasing or Project management an advantage;
  • Dealing professionally with suppliers and others Project partners;
  • Fluent German and English skills as well Willingness to travel internationally;
  • Strong personal responsibility and independence as well;
  • Knowledge of MS Office and SAP desirable.

Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „BSH”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.

Idź do oryginalnego materiału