- Grupę docelową projektu stanowią psycholodzy i pedagodzy szkolni pracujący w szkołach ponadpodstawowych na terenie Polski. Projekt przewiduje udział 400 osób z 200 szkół do pełnienia w projekcie roli Koordynatorek/ów Szkolnych. Podstawowy cel projektu to opracowanie i przetestowanie w 200 szkołach ponadpodstawowych metody wsparcia dla uczniów w kryzysach psychicznych, opartej o wsparcie rówieśnicze, tzw. metodę Peer Support w okresie od 1.08.2024 r. do 30.11.2028 r. Opracowanie metody wsparcia rówieśniczego będzie opierać się przede wszystkim na doświadczeniach wynikających z działań wdrażających podejście Peer Support w kraju, ale także na doświadczeniach płynących z pokrewnych przedsięwzięć realizowanych za granicą. Dzięki op
„Wsparcie rówieśnicze w zakresie zdrowie psychicznego młodzieży (peer support)” w kaliskim II LO
- Grupę docelową projektu stanowią psycholodzy i pedagodzy szkolni pracujący w szkołach ponadpodstawowych na terenie Polski. Projekt przewiduje udział 400 osób z 200 szkół do pełnienia w projekcie roli Koordynatorek/ów Szkolnych. Podstawowy cel projektu to opracowanie i przetestowanie w 200 szkołach ponadpodstawowych metody wsparcia dla uczniów w kryzysach psychicznych, opartej o wsparcie rówieśnicze, tzw. metodę Peer Support w okresie od 1.08.2024 r. do 30.11.2028 r. Opracowanie metody wsparcia rówieśniczego będzie opierać się przede wszystkim na doświadczeniach wynikających z działań wdrażających podejście Peer Support w kraju, ale także na doświadczeniach płynących z pokrewnych przedsięwzięć realizowanych za granicą. Dzięki op