Wspieranie motywacji w edukacji językowej: rola decydentów i edukatorów w procesie budowania motywacji

ore.edu.pl 3 tygodni temu

Fostering motivation in language education: what role for decision-makers and educators?

Renforcer la motivation dans l’apprentissage et l’enseignement des langues : quel rôle pour les décideurs et les éducateurs ?

ECML ogłasza nabór chętnych do udziału w spotkaniu (THINK TANK) poświęconym wspieraniu motywacji w edukacji językowej. Złożą się na nie prezentacje, prace grupowe i dyskusje panelowe. Ich celem jest wzmocnienie świadomości znaczenia roli motywacji i określenie głównych czynników na nią wpływających z uwzględnieniem specyfiki danego kraju.

Profil uczestnika:

  • doświadczenie zawodowe w zakresie edukacji językowej,
  • praca w dziedzinie edukacji językowej (np. administratorzy edukacyjni/decydenci polityczni/przedstawiciele ministerstw, twórcy programów nauczania, inspektorzy, nauczyciele edukatorzy, doradcy i konsultanci).

Spotkanie odbędzie się 4 grudnia 2024 r. w siedzibie ECML w Grazu w Austrii.

Wymagana znajomość jednego z dwóch języków roboczych: angielskiego lub francuskiego minimum na poziomie B2.

Uczestnicy otrzymują zwrot kosztów podróży oraz ryczałt w wysokości 130 euro na pokrycie kosztów zakwaterowania, utrzymania i transportu lokalnego.

Więcej szczegółów na temat spotkania oraz formularz rekrutacyjny w załączeniu.

Wypełniony formularz należy przesłać do 28 października 2024 r. na adres: elzbieta.witkowska@ore.edu.pl

Zapraszamy i czekamy na zgłoszenia.

Załączniki:

  • Motivation Think tank 4Dec2024 Circular EN
    Wielkość pliku: 218 KB
  • Motivation Think tank 4Dec2024 Circular FR
    Wielkość pliku: 231 KB
  • Motivation Think tank 4Dec2024 Description EN
    Wielkość pliku: 165 KB
  • Motivation Think tank 4Dec2024 Description FR
    Wielkość pliku: 205 KB
  • Motivation Think tank 4Dec2024 nomination form
    Wielkość pliku: 70 KB
Idź do oryginalnego materiału