Na zajęciach z Marketingu w social mediach w Uniwersyteckiej Szkole Biznesu WZUW regularnie łączymy teorię z praktyką. Nie zaskakuje nas już obecność realnych przykładów biznesowych – ale za każdym razem zaskakuje jak dobrze i jak nieprzeciętnie niektóre marki potrafią działać na rzecz swoich klientów.
Ostatnie spotkanie z marką CUPRA było tego najlepszym dowodem.
To, co zobaczyliśmy, to prawdziwy „Meisterstück” współpracy marki z siecią dealerską oraz modelowej budowy ambasadorów marki.
CUPRA MASTER – eksperci z pasją, doradcy klienta z salonów, którzy stają się naturalnymi ambasadorami marki również w social mediach.
To świetna i niezwykle świadoma strategia angażowania pracowników, która buduje zarówno zaufanie, jak i autentyczność komunikacji.
Ogromne podziękowania dla Tomasza Wróbla, odpowiedzialnego za zarządzanie siecią dealerską CUPRA, który zaszczepił w naszych studentach:
- ciekawość marki,
- inspirację do pracy z zespołami marketingu w branży automotive,
- oraz podziw dla całego Teamu CUPRA za zbudowanie w tak krótkim czasie tak silnej marki na polskim i europejskim rynku.
Co ważne – marka CUPRA była znana większości uczestników zajęć, a po spotkaniu stała się… jeszcze bardziej fascynująca.
Dziękujemy za obecność, energię i za to, iż ponownie mogliśmy połączyć teorię z praktyką w naszej Uniwersyteckiej Szkole Biznesu!














