Nowa kampania Little Tikes pokazuje, jak pasje rodziców mogą łączyć pokolenia

rzecznikprasowy.pl 4 dni temu

Czy pierwsze dziecięce auto może mieć większe znaczenie niż tylko zabawkowa przejażdżka po ogrodzie? Marka Little Tikes udowadnia, iż tak – i robi to w emocjonalnym, ciepłym stylu. Najnowsza kampania „Wspólna pasja zaczyna się od Cozy Coupe” przypomina, jak ogromną siłę mają wspólnie spędzone chwile i rodzinne rytuały, choćby te, które zaczynają się od… zabawkowego samochodu.

Są zabawki, które znikają z pamięci tak szybko, jak pojawiły się w domu. Są też takie, które zostają w rodzinnych wspomnieniach na zawsze. Do tej drugiej kategorii bez wątpienia należy kultowy Cozy Coupe – pierwszy samochód wielu dzieci na całym świecie. W najnowszej kampanii marki Little Tikes ten kolorowy pojazd staje się symbolem czegoś znacznie ważniejszego niż sama zabawa: wspólnego czasu, budowania relacji i przekazywania pasji z pokolenia na pokolenie.

W dobie szybkiego życia i cyfrowych rozrywek powrót do analogowych, fizycznych zabawek – i do wspólnych momentów – jest jak oddech świeżego powietrza. Montaż małego czerwono-żółtego autka może być dobrym startem do wyjątkowej, wspólnej przygody – komentuje Katarzyna Spieszko.

W spocie reklamowym, który zadebiutował 27 maja 2025 roku, poznajemy historię taty i jego synka – wspólne składanie kultowego Cozy Coupe, majsterkowanie w garażu i pierwsze jazdy po domu i ogrodzie stają się początkiem motoryzacyjnej przygody. Warto zauważyć, iż najważniejsze nie są tutaj jednak emocje związane z autem, tylko z tym, co się dzieje wokół: uśmiechy, iskry w oczach, budowanie więzi. To właśnie te momenty zostają z dzieckiem na całe życie.

Co ważne, Cozy Coupe to produkt z historią i lokalnym akcentem. Kultowe autko produkowane jest w polskiej fabryce, co dodatkowo podkreśla znaczenie jakości i lokalnego rzemiosła. Świadomość tego aspektu zabawki nie tylko dodaje jej wartości, ale także pokazuje, iż producent dba o jakość i odpowiedzialność.

W wypracowanej komunikacji udowadniamy, iż Cozy Coupe to coś więcej niż zabawka – to sposób na budowanie więzi między rodzicem a dzieckiem. Kampania oparta jest na idei przekazywania pasji poprzez wspólne chwile. Wierzymy, iż zamiłowanie niejednego taty do motoryzacji może zostać przekazane synowi właśnie w formie zabawy – bo to, co naprawdę liczy się w rodzinnych relacjach, to czas spędzony razem – mówi Beata Grosicka, Client Service Director w agencji Global SM, odpowiedzialnej za koncepcję i realizację kampanii.

Spot będzie można zobaczyć na YouTubie, platformach Meta oraz w ATV (Addressable TV). Kampania potrwa do końca lipca, kierując swoje przesłanie nie tylko do rodziców, ale również do fanów motoryzacji, którzy odnajdą w niej cząstkę siebie. Hasło przewodnie „Wspólna pasja zaczyna się od Cozy Coupe” trafia w punkt – bo pasja nie zaczyna się od wielkich wydarzeń, ale od małych codziennych rytuałów. Od wspólnego skręcania zabawkowego auta. Od śmiechu na trawie i od dziecięcego „brrrum”, które stanie się najpiękniejszym wspomnieniem.

Idź do oryginalnego materiału