Oczy diabła - brutalna prawda kontra bajki - szukamy wskazówek

usagi-fashion.blogspot.com 3 lat temu

Tylko ludzie o szczerych emocjach i czystych sercach mogą wygrać z wyrachowanym planem globalistów i ich nowym porządkiem świata. My mamy coś czego, oni nie mają a potrzebują jako energii napędowej traktując nas jako farmę, jak żywą elektrownię. Działanie naszego świata można porównać do reality show. Ludze, którzy je tworzą aby zbierać pieniądze, doskonale wiedzą, iż żyłą złota nie są ani oni sami ani profesjonalni aktorzy tylko najzwyklejsi ludzie posiadający szczere, prawdziwe emocje, bez doświadczenia. Towarzystwo jest dobierane i manipulowane w taki sposób aby wzajenie się nakręcało i generowało maksymalnie dużo emocji i zysków.

Ku przypomnieniu – Ziemia jest rodzajem poligonu różnych cywilizacji pozaziemskich (upraszczając: dobrych, rozwiniętych duchowo Asturian i złych, wyrahowanych, pozbawionych emocji, skupionych na cielesności Jaszczurów). Ludzie są zasobem, który każda z cywilizacji chce używać i rozwijać na własny sposób. Dlaczego Asturianie nas nie uratują? Bo zależy im na rozwoju ludzi, a ten następuje w wyniku doświadczeń, więc dają wskazówki, znaki ale interweniują dopiero gdy jest tragicznie (np. grozi wybuchem bomby atomowej). Przygarniają i otaczają opieką ludzi gotowych. Nie szukamy kosmitów w latających spodkach ani nie wypatrujemy zielonych ufoludków – oni już są wśród nas, wysłani jako dusze, zrodzeni jako ludzie.

W kulturze masowej aż roi się od motywu używania ludzi przez kosmitów jako żródła energii, zwłaszcza dzieci.

Potwory i spółka. Potwory uczą się straszyć aby wkradać się w nocy do pokoi dzieci i przestraszyć je tak bardzo aż zaczną krzyczeć. Dziecięcy krzyk jest magazynowany i używany jako energia zasilająca całą krainę. Potwory odkrywają, iż od krzyku bardziej wydajny jest śmiech i zaczynają zbierać energię przez rozśmieszanie dzieci.

Czarodziejka z Księżyca – niezdarna nastolatka za sprawą czarnej kotki staje się czarodziejką i walczy z kosmitami, którzy dzięki różnych podstępów wysysają energię z ludzi. Dziewczyna, jej koleżanki i kot okazują się przybyszami z Kosmosu, dokładnie reinkarnacją księżniczki i jej świty z różnych planet (domem bohaterki jest Księżyc). Motyw dobrych i złych „kosmitów”, walka dora ze złem.

Yakusoku no Neverland – dzieci z iddylicznego sierocińca pewnego dnia dowiadują się, iż ich koleżanka wcale nie poszła do rodziny zastępczej a została przekazana potworom i zabita. Okazuje się, iż sierociniec jest hodowlą ludzi dla potworów, które potrzebują ich jako pożywienia a zwłaszcza ich mózgu, o którego rozwój dba się właśnie na najlepszych farmach-sierocińcach poprzez nacisk na edukacje oraz pełne miłości i euforii dzieciństwo. Każde dziecko ma wszczepiony w uchu nadajnik GPS oraz tatuaż z numerem na szyi. Opiekunka ma dodatkowo wszczepioną przy sercu bombę (a może rozrusznik), która aktywuje się wrazie opuszczenia terenu hodowli. Dzięku inteligencji, współpracy i optymistycznemu nastawieniu dzieciom udaje się uciec z farmy.

Igrzyska Śmierci – co roku z każdego dystryktu wybieranych jest dwoje reprezentantów, którzy walczą naśmierć i życie. Świat dzieli się na biednych robotników (proste, staroświeckie stroje) oraz bogate, zepsute i znudzone elity (wyjątkowo ekstrawaganckie iniepraktyczne stroje, fantazyjne fryzury). Główna bohaterka zgłaszasię zamiast swojej siostry, jednak aby przetrwać musi nie tylko strzelac z łuku ale także przypodobać się sponsorom. Na zaprzysiężeniu Baidena (słynąca z ekstrawaganckich strojów) Lady Gaga miała strój z kosogłosem (głównym symbolem Igrzysk Śmierci).

Teledysk „I was born this way” Lady Gagi – jego motywem przewodnim jest poród kosmity.

Madoka Magika – Białe stworzonko podobne do kota proponuje radosnej i dobrej Madoce pakt – spełni jej życzenie jeżeli ona zostanie czarodziejką i będzie walczyła z wiedźmami. Po kontrakcie dusza zostanie przeniesiona do kryształowego jajka a czarodziejka sama zamieni się w wiedźmę jeżeli nie będzie dbać o jajko. Okazuje się, iż białe stworzenie jest kosmitą, którego zadaniem jest zbieranie energii, której największym żródłym są emocje młodych dziewcząt. Kosmici nie mają emocji a białe stworzenie nie rozumie dlaczego Madoka nie chce zawrzeć kontraktu skoro warunki są korzystne – przecież on spełnia dowolne życzenie a emocje walczących dziewząt i ostateczna przemiana w wiedźmę są wspaniałym wkładem w budowę wszechświata bo od zawsze ludzie dwali kosmitom energię a kosmici pomagali w rozwoju cywilizacji na Ziemi.

Darling in the Franx – przyszłość. Ludzie żyją w ultranowoczesnych mobilnych miastach pod kloszami wokół których jest pustkowie pełne potworków, nastolatkowie szkoleni przez wojsko chronią miasta walcząc z dziwnymi stworami używają człowiekopodobnych robotów. Wolny czas spędzająw staroświeckim (wspołczesnym) domu koło lasu. Wiedza o rozmnażaniu i samo rozmnażanie jest zakazane. Dziewczyna, która poznała prawdę i marzy o dziecku zostaje wykluczona i pozbawiona pamięci. Rzeczywistośc znowu nie jest taka, jaka się wydaje a przyjaciele są myleni z wrogami. Okazuje się, iż ich dobrzy i kochani opiekunowie bohaterów to kosmici, którzy zniszczyli Ziemię eksploatując nowy rodzaj surowca i obudzili niebieskie potworki. A nasi bohaterowie (zwłaszcza dziewczyna z rogami) i ich roboty mają dużo wspólnego z niebieskimi potworami, byli zmuszeni do bratobójczej walki.

Alicization i kilka podobnych – nowoczesna technologia łączy ludzki mózg z serwerem i umożliwia realną grę RPG. Promocja komputeryzacji ludzkiego życia (życie, umiejętnośći, doświadczenie), które jest przeliczane na punkty i procenty. Całkowita łączność człowieka z komputerem w celach rozrywkowych. Humanoidalna sztuczna inteligencja i generowani komputerowo bohaterowie trzecioplanowi (NPC). - to nie jest bajeczka a jedna z prób przygotowania ludzi na akceptacje coraz nowocześniejszych i bardziej ingerujących w naszą prywatność technologii.

A jak jest z tym zbieraniem energii od dzieci naprawdę? Nikt nie daje nikomu czarodziejskich lusterek ani broszek maga a energia jest zbierana. W jaki sposób? Przez seksualizacje dzieci. Wszędzie, na każdym kroku, niepozornie. Czemu ubrania nastolatek w bajkach dla dzieci są takie KUSE? Czemu stroje czarodziejek są takie SKĄPE? Dziewczynki same się seksualizują naśladując dorosłych (a rolą dorosłych jest pilnować aby nie wydoroślały za szybko) więc po co to napędzać? Dokąd to zmierza?

Zobacz film „Oczy diabła” ale tylko jeżeli masz mocne nerwy bo tego nie da się odzobaczć (albo raczej odusłyszeć). Film to wywiad z handlarzem dziećmi i ciężarną, która zdecydowała sprzedać swoje dziecko. Gdzie? Do burdelu lub na narządy. Przyznacie, iż wizja walki małej czarodziejki ze złym potworem jest bardo poetyckim i metaforycznym przedstawieniem brutalnej rzeczywistości, w której energię pozyskuje się przez dewiazje seksualne. Aż mam ochotę poudawać wyrodną matkę i wydawać handlarzy w ręce policji :D Zauważcie, jak modna jest teraz niechęć do ciąży i jak społecznie akceptowane i „fajne” jest teraz pozbywanie się dzieci, przepraszam zarodków z wadami prenatalnymi. Dzięki strajkowi kobiet granica powoli przesuwa się ku akceptacji rodzenia dzieci jako przedmiotów sprzedaży, w tej chwili promowane jest rodzenie za pieniądze (becikowe i 500+).


Idź do oryginalnego materiału