Jak możecie pamiętać, nie tak dawno temu pisaliśmy o pracach, które trwały nad serwisem Pick a Brick LEGO.
Prace te spowodowały sporo opóźnień w zamówieniach i trochę irytowały niektórych fanów, ale myślę iż wyjdą nam wszystkim na dobre.
Możemy już ogłosić, iż część prac została zakończona, a najważniejsza zmiana (czyli likwidacja podziału na Bestsellery i standardowe klocki) została już wdrożona w życie.
Dzięki tej zmianie, nie będziecie musieli przekraczać już dwóch progów zakupowych (a tylko jeden), a wysyłka elementów będzie odbywała się z hurtowni zlokalizowanej w naszym kraju! Pozwoli to na znaczne skrócenie czasu dostaw elementów.
Uwaga. Z racji iż święta są coraz bliżej, obstawiamy, iż przepustowość serwisu i ilość zamówień może mimo wszystko wydłużyć czas dostaw w tym roku. Ale od stycznia możemy na spokojnie nastawiać się na ekspresowe wysyłki!
Sprawdźcie to sami:
LEGO Pick a Brick